Separate names with a comma.
Jag tycker också att det här vore kul att ha, men jag tror att det är viktigt på att fokusera så att grundfunktionaliteten funkar bra först....
Jag funderat på att göra en sådan, men jag tänkte att ingen vill ha reklam bland sina banktransaktioner, men det kanske bara jag som är paranoid...
Dagens budget Här är en app jag har hackat på ett tag, för att hjälpa mig att hålla koll på pengarna. Den använder Bankdroid för att koppla upp...
Jag är ute efter en trasig HTC Hero för att plocka delar från. Det enda som behöver vara helt är moderkortet - skärm, högtalare, kamera whatever...
Det verkar som om det enda jag kan göra är att skaffa ett nytt moderkort, så om det finns någon på forumet som har en trasig HTC Hero, tex. en med...
Vi får väl se vad dom här Telianerna säger om min svartvita pingvintelefon =) Jag testar iallafall, om inte annat har jag ett skojigt...
Japp, precis, jag lyckades rycka strömmen när jag inte borde gjort det. Jag vet bättre egentligen....
Jag har en HTC Hero som jag har använt till utveckling med mera, har installerat säkert ett tjugotal ROMar på den med lyckat resultat. Men nu har...