Separate names with a comma.
Sålde en pixel XL till @Spindrift snabb betalning och bra kommunikation, rekommenderas varmt
Fick idag hem min Mi A2, beställde en svart 4gb/64gb då jag kände det räcker för mig, och precis haft igång den och ställt in allt och...
@Prodrive här har du en sån du letade efter
@andyman11
3658 ink frakt posten skicka lätt Edit:drar tillbaks då jag såg du endast skickar med blocket paket som är nere för tillfället den tjänsten .
Har en ny pixel XL oanvänd med allt samt skal och glasskydd för 2400
Ingen fara
Hade 2400 men den är såld nu som det verkar
@selko
Sålde en Asus 5z till @ambassaden ,. Snabb betalning och smidig kommunikation rekommenderas varmt denna köpare
Såld till @ambassaden
Har en helt ny XL 32gb för 2400
Har en helt ny för 2400
Har en helt ny obruten XL 32gb till salu
Ny asus 5z finns
Ny asus 5z komplett med alla saker samt kvitto med 2 års garanti , fick hem idag endast öppnad och känt lite sen nerpackad igen. Bud från 3000...
Helt ny pixel Xl 32gb svart i obruten förpackning med kvitto samt garanti Fast pris 2400 ink posten skicka lätt. Vid frågor skicka pm
Sålde en mobil till @robber , bra kommunikation och snabb betalning , rekommenderas varmt
Såld till @robber
Har en för 1800 plus frakt
Det är kina men är upplåst och inlagt EU rom så det är svenska i den samt play store inga Kina appar osv
Köpte lur av @yxza trevlig kille och bra kommunikation, allt var som utlovat, rekommenderar denna säljare varmt
Kina versionen men är upplåst och eu rom inlagt så finns inget Kina skit i den, svenska finns och play store
Svart Mi Max 3 4/64gb i mycket fint skick, komplett med alla saker, glas skydd sitter på samt ett skal följer med, säljes endast då den är för...
Sålde en lur till @Exxpert , snabb betalning och bra kommunikation, rekommenderar varmt denna köpare
Såld till @Exxpert
Tack, kan gå ner lite och släppa den för 1700 ink frakt
Noterat, fått samma bud i pm
Säljer en Motorola One 64gb svart, allt är mint condition endast testad, komplett i kartong med alla saker samt ett skal och givetvis kvitto och...
Dom va riktigt läckra dom färgerna
@olskar finns den kvar?
Du har pm
Hur gammal är pixel ? Finns allt till den ?
Taget skickar pm
[ATTACH] Ny oanvänd Samsung s7 svart komplett i kartong med alla tillbehör samt kvitto med garanti. Fast pris 2558 ink posten skicka lätt
Söker en oneplus 6 i nyskick komplett med tillbehör. Snabb affär vid rätt pris Någon som har skicka PM i så fall
@Prodrive
@olskar Du har pm
@frassedylan