Separate names with a comma.
Jag har börjat tycka att min Xperia Z2 är aningen för stor, och undersöker nu möjligheten att byta den mot en telefon med mindre skärm, ca 4.0-4.5...
Hej! Jag har nyligen börjat få problem med att min SGS2 plötsligt stänger av sig själv. Jag installerade en custom kernel för ett tag sen, men...
[img] Jag vill sälja min systemkamera, en Canon EOS 400D. Den fungerar finfint, jag köpte den själv begagnad och har använt den ganska sällan....
Pga köp av ny telefon vill jag sälja min gamla, en Sony Ericsson X10 Mini som är olåst. Jag har lagt in en custom ROM på den, MiniCM6-1.0.2...
[img] Pris: 2300:- eller bud, kom med förslag så får vi se. Jag vill sälja min lilla netbook, en vit Asus Eee PC 1018P. Specifikationer: *...
Orange San Francisco, med 512MB RAM och AMOLED-skärm. Olåst, och i nyskick. Vid byte medföljer två oanvända skärmskydd samt ett ganska slitet som...
Jag vill gärna prova en android-tablet, och har fastnat för Samsung Galaxy Tab. Har följande att byta mot: Orange San Francisco, med 512MB RAM...
Som rubriken säger är jag intresserad av att köpa en ZTE Blade. Den ska vara olåst och i bra skick. Jag vill ha varianten med 512MB RAM. Gärna med...
Tja! Har en Dell Streak som jag funderar på att sälja eller byta bort. Den är låst till O2 UK men har ett Rebelsim-kort som funkar med svenska...
Jag har lite problem ibland med Gameboid på min Mini Pro. Oftast funkar det bra, men ibland startas ROMen om utan förvarning. Har nån haft...
Säljer en HTC Desire med originalkartong och alla tillbehör som finns däri. Ingår gör även ett minneskort på 8GB. Köpt av Telia i maj, kvitto och...
Jag har produkterna i rubriken och försöker få dem att ansluta till varandra. I min Desire står det "Paired but not connected" men jag kan inte få...
Jag sålde nyss min HTC Magic (Vodafone-brandad och köpt från Tyskland), och gjorde därför en fabriksåterställning på den innan jag sålde den. Nu...