Separate names with a comma.
Fick den idag. Hade hoppats på jelly bean men verkar vara något annat. Har inte sett vad den innehåller.
Använder exchange via jobbet. Då och då fastnar mail som jag skriver i telefonen i mappen Utkorgen och de går inte att skicka iväg hur mycket jag...
Dålig touch: ganska ofta när man ska skriva så slutar touchen fungera och man får vänta ett tag eller dra ut tangentbordet för att eventuellt få...
Spelade sudoku och märker att touchen har låst sig där också. Kan inte trycka någonstans men efter ett tag kan det börja fungera igen. Väldigt...
Har använt två xperia mini pro och båda låser sig då och då när man skriver t.ex. e-post eller SMS. Båda toucknapparna längst ner lyser då stadigt...
I Xperia mini pro finns inte någonstans där man kan sätta tidsgräns för skärmlås, endast för när skärmen ska släckas. Har kollat på jobbet och...
Verkar vara något med vår jobbmails policy som ställer till det har ja gnu kommit fram till.
Använder PIN-kod för att låsa upp skärmen när den varit avstängd. Efter uppgraderingen till 2.3.4 så har det slutat fungera. Om jag stänger av...
Skärmlåset fungerar inte på samma sätt. Har obligatoriskt skärmlås via exchange men efter uppdateringen blir inte telefonen låst. Förut när man...
Fonten verkar vara lite större och alarmet ser annorlunda ut än tidigare. Se mina bilder. Har 2 olika telefoner. Den ena hittar inte ännu...