Separate names with a comma.
Det gäller kameror som på något sätt inte får visas för vem som helst pga PUL.
Aha, tack.
Vad e d som e så speciellt med denna?
Älskar detta spelet. Rekommenderar starkt detta till er som inte testat. Finns det till Android???
me too...
Ibland kan det ta upp emot 30 dagar innan reserverade belopp skickas tillbaka eller dras. Det beror helt o hållet på inblandade banker och om...
SE, skriver här då det inte går att välja...
Inte hört nått men det hade varit grymt...
Du ser alla funktioner i pcc tills et kopplar in din enhet då du bara ser de funktioner som finns för din enhet. De andra som försvinner fungerar...
Jag har fortfarande kvar mitt start upp ljud. Du har inte råkat sätta telefonen i ljudlös? :p
Älskar mina 3 knappar på min X10, avskyr bara en knapp som på äpplet. Så jag röstar för en bakåtknapp.
+1 Ingen som vet hur man löser detta?
Jag använder barcode och X10. Inga problem med när det är mörkt då man kan välja att barcode ska använda blixten som lampa.
Inställningar / ljud och skärm och bocka ur haptisk återkoppling.
Hoppas att Google Earth kommer att funka...
WTF, vet inte riktigt vad jag ska säga...
Håller med föregående talare. PhoneMyPc är riktigt bra.
Nix, endast via datorn...
Det är så bara på X10 och Adw... mini och mp har inte detta.
Haha!!!
Tackar! Funkar grymt. Det blir väl knappast nån kostnad om man kör detta väl? Förutom datatrafik då.
Jag har för mig att IQ är Tele2's dotterbolag Comviq. Har för mig att det är deras vanliga datanät heter så dvs inte 3G.
Hjälpte till lite tidigare med att träna upp skyddshundar så totalt har jag väl haft 7st, små rottisar och malinois. Har bara haft 2 som varit...
Haha, folk har alldeles för mycket fritid. Jag åt faktiskt samma som ovan. Spagetti med köttbullar.
Helt klart Robo Defence
Du får nog bäst svar om du söker, det finns ca ett 20-tal trådar om detta. Det verkar som det är Google som har lite problem. Det är bara att...
Jobbar inte med juridik alls men hade gärna också sett en sån app. Kan vara bra att ha.
Hittar du den på appbrain? Din telefon kanske inte stödjer den wallpapern
How I Met Your Mother?
Nix, kommer i nästa Om SE kommer med telefoner med 2.2 så lär dom uppdatera X10 också om man uppfattar som mig efter att ha läst på SE Support sida
Såhär ser min homescreen ut just nu, hade helst vilat ha mindre grejer på den för att se mer clean ut men jag använder dessa programmen för mycket...
Ok, då e jag med. Ska kolla med folket som jobbar med sånt här. Återkommer
Du kan vara lugn iallafall året ut, uppdateringen kommer inte till de datorer som kör det system som vi skriver in händelser i. Har väldigt svårt...
Vet tyvärr inte vad siffrorna betyder men du kan ju alltid testa med ett simkort från en annan operatör så vet du om den är låst eller inte......
Det står helt stilla, kommer inte ihåg vad appen heter som gör så att man slipper texten under widgetarna, hjälp någon? Kräver den root? Finns det...
Vissa säger att garantin ryker dvs samma som om man skulle roota...
Hallu, Skulle gärna vilja veta vad den där switchen längst upp på skärm 4 heter. Väderwidgeten är snowstorm eller?
Man kan också ladda appsen ner utan market via appbrain. Försök ayy få ner appbrain appen och en app som heter fast web installer.
Förlåt, MyPhoneExplorer heter det.
Går också att ta screenshot utan root genom fileexplorer.