Separate names with a comma.
142 är ute på FF men inte approved ännu. [ATTACH]
En sån här? USB typ C 3,5mm Aux Audio Laddning USB hona Port Splitter - Malmö TeknikKompani
Huawei AP09S SuperCharge Powerbank - 10000mAh - Svart
Huawei Type C till 3.5mm adapter, Vit - Köp här | Snabb leverans | Teknikdelar.se Huawei HW-059200EHQ USB snabb reseladdare - vit - förpackning: bulk
Sålde en Mate 9 Pro till marmeladov, kanonbra köpare, snabb smidig affär. Kan rekommenderas varmt!!
Har man ändrat Köp&Sälj regler nu att man inte behöver ett start pris/bud i annonsen?
När man startar om luren så frågar den först efter låsskärmskoden och sen efter pin-kod. Har du haft låsskärmskod ska du knappa in den först.
Mate 10 Pro Porsche Design Font Theme. [ATTACH] [ATTACH]
[ATTACH]
Roaming är av by Default. Vill du slå på det så hittar du det under Inställningar - Trådlöst & Nätverk - Mobilnätverk. [ATTACH]
Verkar jävligt bra, har själv ingen P20 Pro men ville dela med mig då det verkar svårt att hitta bra skärmskydd till den.
Någon som testat? Best Huawei P20 Pro Glass Screen Protector [MEDIA] View: https://youtu.be/YO07ijw5BEk Get the Screen Protector HERE: Amazon...
Verkar bara vara Pro som har IR. Huawei P20 vs Huawei P20 Pro - Phone specs comparison
Finns flera funktioner :) [ATTACH]
Skåpsrensning
Såld till @marmeladov
Jag vet, höll på att missa det jag med. :)
Kabel: 1m med Typ-C anslutning (stödjer upp till 2A spänning) Darför den är billigare.
Huawei SuperCharge USB Type-C Väggladdare AP81 - 4.5A
Nu hänger jag med :), ja du ska koppla bort VPN när den börjar ladda ner. Kör du Auto DNS behöver du bara koppla bort den, inte ändra något.
VPN? Menar du DNS?
För att när den laddat klart så skickar den en request till servern för att signera och godkänna den för installation. Den kollar att ditt imei är...
Huawei Mate 9 Pro finns i Sthlm. Huawei Mate 9 Pro
Ibland är deras server nere av olika orsaker, bara att testa senare.
DNS metoden funkar bättre sen dem släpppte den, kör bara den metiden nu.
2 knogar för skärminspelning ;)
Pill Cosby :D [ATTACH]
Har du gjort enligt guiden för DNS? [ATTACH]
Hej, Tyvärr är det för lågt, har gått ner från 3000:- redan. Blir Tradera om den inte blir såld här.
Nej nej, glaset har inte släppt från ramen, Mate 9 Pro har kurvat glas mot ramen så kan vara lite missvisande på bilderna?
En stor nackdel som stör mig på Huawei lurar och det gäller alla Huawei lurar är att dem saknar en separat volym kontroll för sms. Kan det vara...
Håller inte alls med att kameran är dålig, tycker den är riktigt bra. Inte den bästa men riktigt bra.
Säljer nu min Mate 9 Pro 128gb Titanium Gray. Mobilen är i fint skick med några små märken på ramen och baksidan som synns mer på bilderna än irl....
Såld på Tradera.
Fick den såld på Tradera precis nu så den finns inte kvar längre tyvärr.
Mate 9 Pro? Huawei Mate 9 Pro - Sänkt pris!
Kontaktade utvecklaren för Swedroid appen, nu är det fixat med en ny uppdatering!
Andreas på Huawei support är bra, alltid raka puckar när man har kontakt med honom. En av dem bättre på supporten!
Självklart kan jag skicka den, du kan se mina omdömen.