Separate names with a comma.
Har köpt de här hörlurarna men har problem med dem till min SGS2. Jag får som ett statiskt brus i bakgrunden när jag lyssnar på musik i Spotify...
Min skickades också med USPS den 12/4. Fick ett kollinummer men det har inte registrerats något på stamps.com eller hos usps.
Köpte min också från Zoogue.com det är 2-3 veckors leveranstid eftersom han beställer in nya fodral vartefter han får in beställningar. Här har...
Låg ett stort brev på mattan när man kom hem idag. Det var mitt ZooGue case som hade anlänt. Va riktigt bra passform på det och mycket skönare att...
Jag köpte den här https://www.elfa.se/elfa3~se_sv/elfa/init.do?item=43-807-02&toc=20041 Men kontakten fäller man ut från transformatorn så jag...
Ja den va värd varenda korna :) Japp det är en wifi-only. Baksidan är Silver/mörkgrå.
Nu har den kommit fram efter 4 dagars lång väntan :-) Det vart 1125 kronor i moms och nån avgift. Slutnotan slutade på lite ōver 5200 kronor.
Jag behövde bara verifiera min adress genom att skicka in en kopia av ett kontoutdrag, hyran eller elräkningen. Man fick sudda ut alla belopp, dom...
Förbeställde en Xoom från B&H förra veckan. Den skickades idag, hoppas den hinner komma fram innan helgen. Annars kommer det bli världens längsta...
Testade spelet för första gången idag och det var väldigt roligt och beroendeframkallande. Lämpligt nog passerar min vanliga motionsrunda här ute...
Min första post på forumet. Kör med Defrost 0.7d romen på min Desire. [IMG] [IMG]