Separate names with a comma.
Nu är det nära att spelet lämnar beta! vilken resa dte varit senaste 1 1/2 åren. Spelaet kommer även släppas på IOS (spelare som vi på android...
Dags för en till bump. Vi är nu ett av de största corpen i spelet...men vi vill ha mer. Kontakta mig ingame för att få en inbjudan så hjälper...
Bump - vi fortsätter växa....men behöver ännu mer. Spelat är nu nära release och är jättekul! Skicka meddelande till mig ingame om du bestämmer...
som sagt..utmanande.....det ska det vara. :-) Tror faktiskt det är ett av de bästa MMO jag spelat. Låt er inte luras av "grafiken". Innehållet...
hej...kanske provade du när servern var nere? (är i beta). Det ska stå "connected" längst upp på skärmen..då borde du kunna skapa ett konto....
Ja..kan förstå att det känns så i början. Det blir klart roligare när man hoppas omkring i grupper och "slåss" mot andra. Är inte särskilt...
hej..jag har bjudit in! KUL!
passa på och jobba innan..för sen blir det itne mycket gjort på jobbet. :-)
Ser fram emot ett pm från dig. skriv /laser och så ditt meddelande så bjuder jag in dig till tictac.
Bara att skicka pm till mig in-game så får du en inbjudan till oss. Vi växer och mår riktigt bra!
Dags att bumpa upp denna lite. spelet fortfarande BETA, och har förändrats mycket sedan starten. Nu ännu roligare, mer utmanande och...
Ja...har hört det av andra. INGA FLER SOM VILL SPELA MED OSS??! KONTAKTA LASER ingame. Vi behöver er!
Lysande...nu har två av er hittat dit....vad tycker ni? Fler medlemmer behövs! Testa och kontakta sedan laser ingame.
Japp..smaken är som baken... Vet inte hur order & chaos betygsätts, men utöver 5 stjärnor för the black så bedöms spelet som svårt...svårt att...
Hej, Måste bara tipsa om ett spel som utvecklats av "Cyric" (Whalesong games) och det heter "The inifinite black". Jag börjar med att säga att...