Separate names with a comma.
När jag använder putty för att nå mitt E220 ansluter det som det ska men den accepterar inte det kommandot för att stänga av sdkortet... Nån...
Laddar ni den i viloläge lr stänger ni av den? finns det uppdateringar av android till den? (vet att den har en app för detta)
Laddproblem Jag har problem med att den inte laddar sig ordentligt när den ligger på laddning under natten, någon med liknande problem lr ska man...
Har sökt och även jag hittat denna information men den strider mot flera andra källor uttalanden... :) ' Men nu får de bli o glatt vänta på sin...
ZTE Har nån fått sin lur nu? är det för ram? 256? 512? kapacitiv skärm??? och icke operatörslåst?
Låter fint för nu har jag beställt 2st :) En till mig o en till mammsen :P
Nu har jag pratat med Telia igen och denhär gången sade dom att den inte var operatörslåst. Nu har dom alltså gett mig två olika versioner av...
Då väntar jag lite och ser hur det går :) Skriv när du testat att låsa upp den :D
Den är "Utan abonemang" med bunden till Telia i 12mån, pratade med dom igår. Hmm borde juh fungera men vågar inte chansa...
Låsa upp? Går det att köpa ZTE Blade av telia och låsa upp den med dom koder man kan hitta på internet? Någon som gjort detta?