Separate names with a comma.
Har besökt den lokala Tv-handlaren i dag och beskrev problemet och han har varit med om det några gånger, tydligen händer det då och då att det...
Tack ska kolla upp det
Har nästan gett upp, nu kan jag helt styra Apple-tv med phillips-fjärren med inte tvärt om Sätter mig och väntar in midnattssolen med en kall öl...
Jag ska testa med HDMI-kabel som fungerar på annan enhet, det där med styra med IR är testat, Har provat med Apple-tv som fungerar på annan tv så...
Hur dom andra 4 fungerar vet jag inte bara att dom alltid gjort det utan att jag aktivt behövt göra något, jag har kopierat Apple-tv...
Det fungerar klockrent på mina andra 4 enheter men i köket är det hopplöst att få det att fungera, snart köper jag en ny tv
Japp och det fungerar inte heller
Blev inga försök i går jobbade med parkettgolvet hemma, tycker mig ha testat alla tips förutom prova annan hdmi-kabel.
Nya försök i morgon testat med HDMI och IR, Har även skiftat plats med Apple-tv som fungerar som önskat på andra tv,
Allt det där är gjort men ser i punkt 4 att du skriver Tv:s fjärr men jag vill ha det tvärt om dvs Apple-tv fjärren ska styra tv:n
Såg något om Easylink i inställningar tv, ska kolla upp det igen, har det någon betydelse vilken HDMI port man använder finns 2 på tv’n
Jag har aldrig fått fjärren att fungera på denna tv, Apple-tv är ny 128gb, Tv är ca 3 år gammal. Hittar inget inställningar på tv som hanterar...
Hej jag håller på att bli tokig på en Apple-tv, Jag har 5 st Apple-tv dvs 1 till varje tv hemma, alla fungerar klockrent förutom den som jag har i...