Separate names with a comma.
tack för det - den hade jag inte - men inte helt enkelt trots det - kommandon som t ex "nästa" och "klar" finns inte med på telefonen enligt...
för er som kan kanske detta är för enkelt
begriper inte hur jag ska göra om jag vill lägga in en kontakt, ett namn och tillhörande nummer! hjälp - tack!
mina normala hörnikoner har av nån anledning försvunnit - endast den röda telefonen längst ner till höger är kvar. en blå gps-ikon har lagt sig...
lätt som en plätt! datatrafiken avstängd vad gäller kalendern så fick jag ett blått kryss (kanske färgblind) men genom att trycka på...
Tack så hemskt mycket för snabbt svar - men - ska vänta tills sonen kommer i morron - han är rätt duktig även om han inte kunde lösa problemet...
på startsidan efter att jag låst upp telefonen får jag upp en vit kvadrat mitt i som täcker ca 30% av bilden med texten "Inga kommande händelser i...
tackar och bugar från skamvrån!
tack för vänligt bemötande!jag har ikoner ("appar"?) på startsidan. upp t v brev t h noter nertill v "kvadrat" och till h röd telefon. dessa tror...
har 2.1 och senaste programuppdatering gjord 2011-0225. varför måste jag låsa upp varje gång den ska användas även om den inte varit avstängd? bär...