Separate names with a comma.
Hejsan. Inom kort så kommer jag att byta LCD och digitizer på grabbens surfplatta. Har letat efter silikon för limningen men hittar ingen med smal...
Goddagens gott folk. Har just köpt mig en ny telefon som kom med en laddare på 120w. För mig är snabbladdning helt ointressant då jag 9 av 10...
Hejsan hallå. Hittade ingen vettigare plats att posta fråga i så vi kör här. Jag hade för några månader sedan ett flertalet viktiga sms skickat...
Goddagens kamrater. Då min Xiaomi Mi 9T Pro har gått och blivit gammal så funderar jag på en ny lur. Älskar Miui som OS men är helt öppen för att...
Verkar inte finnas ett specifikt underforum för Mi 9T Pro så tråden får hamna här ist. Är rätt så ny gällande Xiaomi och jag gillar't skarpt. Dock...
Har haft en U11 som jag från dag ett kört med upplåst bootloader och custom rom. Nu när den har legat på hyllan ett par månader så tänkte jag...
Vette tusan om det beror på min "nya" lur eller om Halebop har ändrat något, men sedan jag skaffade min U11 så kan jag inte längre skicka...
Vette tusan vad som har hänt med min gamla trotjänare. Har haft min Note 4 i flertalet år nu och den har aldrig bråkat. Måste tillägga att jag...
Som en trogen användare de senaste +10 åren (typ) så har jag fått nog av ES File Explorer. De senaste två åren så har de smugit in mer och mer...
Då jag har ett rätt så stökigt och smutsigt yrke så behöver jag en mindre och smidigare telefon. Har genom alla år använt min Nexus 5, men den har...
Lite otydlig beskrivning men ska försöka förklara bättre. Har testat några 360 videos på Youtube och dessa flyter på exakt som de ska och allt...
Kort historia. Använder en Nexus 5 på jobbet då den inte är allt för stor och ligger bra i fickan. Nackdelen är att högtalarna på dessa lurar är...
Tänkte kolla med er som leker med nya BL och CP vilka ni använder och vilka som funkat bäst. Testade just BL: N910FXXU1DPE3 CP: N910FXXU1DPB1 och...
Återigen, som en ny användare av Note 4 så måste jag fråga vad som skiljer dessa åt? Blev "tvingad" att flasha BOC3 då jag flashade en ROM, efter...
Då blev man visst en Note 4 användare. Har som hastigast pillat runt lite och känt av luren, och den känns gedigen iaf :) Så till frågan. Flasha...
Försöker rädda en brickad Note 4 (SM-N910F) men hittar inte stock firmware någonstans. Sammobile verkar delvis vara nere, och hastigheten suger...
Som en ny Nexus 5 användare måste jag fråga er andra hur ni upplever eran mottagning. Har aldrig haft problem med någon telefon tidigare där jag...
Ser att det finns ett par äldre trådar, men tänkte kolla först om det finns nya metoder. Paniken att se hur vatten rinner in mellan glaset i...
Eftersom jag är ny med Z2 och Xperia i överlag så har jag ingen aning om vad Version/firmware är. Eller självklart förstår jag vad det är, men...
Kör med en JB custom rom där Svensk stavningkontroll/ordbok inte finns med. Går det att fixa på något sätt utan att byta till t,ex SwiftKey?...
Har märkt att det finns en toggle för Swagger på vissa custom roms, och efter lite googlande så blir jag absolut inte klokare. Har testat köra...
Vet inte om det gäller alla eller enbart för Romen jag använder. Om jag söker efter apps med market och går in på något intressant, för att sedan...
Har två skal som bara ligger. Den vita som är av märket Case-Mate har ett minimalt märke i vänster hörn "går inte ens att fota" Det andra skalen...
Söker efter en vettig musik spelare. Kravet är att det ska finnas widget och sleeptimer + att man inte ska behöva starta om telefonen för att...
Som en ny SGS2 användare måste jag fråga om detta är något som stör er andra med. Galaxy S hade även en låg volym, men S2'an har ännu lägre an...
Har letat på nätet men hittar enbart "heltäckande skal. Skulle vilja ha ett liknande original bak skal fast i gummi, alltså detta bak skal...
Försöker hitta Resurrection Remix ICS på XDA men den verkar inte finnas med bland alla miljontals trådar. Någon som har nyaste versionen eller länk?
Hej gott folk. Då min kära trotjänare SGS inte ville vara med längre så har jag nu beställt en SGS2'a Eftersom jag har haft noll koll på denna...
Snabb fråga. Funkar S2 roms även till S2 LTE?
Har själv aldrig testat detta då jag inte har varit i behov av det. Men vad krävs för att dela lurens internet med en laptop? Bara att installera...
Ville bara kolla med er andra ICS'are hur ni har det era sim kontakter. Har hittills provat DK5 och AOKP och båda kan inte "läsa" sim kortet. För...
http://www.tradlost.se/shop/catalog_sv/F%F6rst%E4rkare%20-%20Repetrar-orderby0-p-1-c-320.html Någon som har testat något liknande? Hur funkar...
Ville bara kolla om någon vet mer info om detta. Facebook for andriod synkar inte födelsedagar längre, så vill jag se dessa i min kalender så...
Har sökt som en tok men hittar noll. Hur byter man språk på nyaste ADW ex? Filerna har jag laddat hem men vart lägger jag dem sen. Galaxy S @...
Visst blir man sugen, men telefonens design är inte allt för tilltalande :cry: Sony utan Ericsson CyberPhoto - Mobiltelefoner,...
Som topic säger. Går det? Har lagt till egna platser som inte finns med i listan, och nu när jag vill ta bort dom så hittar jag ingen inställning...
Söker efter en Svensk kalender app som markerar alla Svenska röda dagar. Hade även varit kanon om det visades en liten notis vad för slags heldag...
Spelar ingen roll hur trasig luren är. Huvudsaken är att skärmen + glaset är helt.
Brukar använda My Tracks titt som tätt för att se hur mkt jag är ute med jycken. Appen är klockren och uppfyller alla mina krav, dock så tar det...
Har försökt leta en liknande tråd men kunde inte hitta något. Ska försöka dra ihop så mkt info ang. 3G till våra kära Galaxy S och vilken...