Separate names with a comma.
måste vart samma här.. för jag kan bara väcka den på power och home! :) Sen lite update, flashade in senaste nightly och flasha om coutts...
i så fall måste den vart på hela natten också, för drog bara ut laddaren i morse när jag skulle till jobbet... kan inte komma ihåg att jag startat...
Hände något konstigt idag, stod att batteriet blev helt urladdat på 4.5 timme... Kollade på statistiken och vad som hade dragit batteri. 93%...
Nu ser jag en liten E/3G ikon. Visar den även H? Yess, är turbo 3G eller hasdpa;)
Har du på Data @inställningar> trådlöst o nätverk > mobila nätverk (finns även snabbknapp på strömspararwidgeten) Och har du rätt inställningar...
Har 3 och har alltid 3G täckning! Allt laddar snabbt o fint! Bor ute på landet också så... Inte hört någon som klagat innan :p
En liten fråga på Coutts99's kernel, Helt enkelt CFS eller BFS? Har kollat runt lite och hittat att BFS ska vara snabbare och nyare? Drar den...
Ja, men finns så många mer alternativ i setCPU, kan man bestämma mer hur det ska funka! funkade bra när jag körde leedroid!:)
Kan man använda setCPU? eller traslar det till rommen?
Så det går inte avinstalera eller byta till original?
Ok, konstigt att jag hade den från början då o_O kanske värt och köpa den då? Du hade helt rätt att det gick och ändra där, men har man lösen...
Precis flashat in cm7 och börjat pilla runt lite och har fått två frågor: Precis när jag startade telefonen så var det 4D animationen (kuben) på...