Separate names with a comma.
Ja du har en poäng med att Nokia har problem...tror det beror på många saker, dels att dom har många sämre telefoner som är billiga som folk köpt...
Ja, du tvingas sälja dej själv och skaffa ett Google konto för att kunna använda Play Butik...Google och USA äger dej nu, allt du ville var som...
Här kan du kolla efter Nokia appar. http://store.ovi.com/#/home ...och som vi alla vet är 98% av alla appar onödigt skit...har vart inne i Play...
Ja tack, jag vet, oroar mig mest för att bilderna inte blir bättre än N8´ans...och när vi snackar email är Nokia långt före Android. Försökte på...
Den är tyvärr kvaddad, men ja, ska fixa en ny N8 garanterat, men just nu inväntar jag en ny Nokia 808, tror den är värdig nog att ta över efter N8´an.
Xperia S vs iPhone 4s vs en 2,5 år gammal Nokia N8 vore kul...N8´an spöar båda förutom i Processor och RAM-minne kapacietet.
N8 an hade faktiskt allt 2010 min nya Andorid har nu 2012...och en äkta kamera med äkta blixt och radio-sändare....riktiga kartor och enkle...
Ledsen att behöva förnedra ditt inlägg här men N8´an batteritid e nog fasen 1000% bättre...10ggr allts...den kunde man använda flitigt under...
Android kan suga min ***!! Sicket jävla skit Android är! Eh NEJ problem är inte fixat, ezualizern stoppar hur som helt hel tiden och ibland läggs...