Separate names with a comma.
Kollat så inte Telia har någon driftstörning i sitt nät där du bor?
Funderar om 5G verkligen är något i kontorslandskapen som ersättare för WiFi
Hur gammal är datorn?
Tror inte det är samma sak. Om inte simkortsbyte behövs så är det nog snarare bara en aktivering och sedan är det på, under förutsättning att det...
Surfen med kortast giltighetstid går först Nu (februari) 1. Surf innevarande månad 2. Surf med kortast giltighetstid 3. Sparad surf Imorgon...
Fello kör dubbelsurf på det minsta abonnemanget igen så 3 GB blir 6 GB.
Halebop? Är inte det on du laddar minst 99 kr?
Är det alltid så att 5G drar mer batteri? Jag tänker på att 5g i lägre frekvens (700 MHz ) borde använda ungefär samma energianvändning om inte...
Glädjande men inte helt oväntat eftersom Halebop precis släppt det på alla sina abonnemang och att kontantkort är näst på tur. Eftersom det är...
Jag kan hålla med i vissa delar men att välja att helt gå över till fiber hoppas jag inte. Det är trots all sårbart att störa ut radio. Dessutom...
Jag instämmer med skeptikerna faktiskt. Finns få tillämpningar idag som kräver fler 100 Mbit/s i konstant nätverkshastighet. När vi dessutom...
Förstår inte heller logiken. Fello har inte kört trippelsurf på flera år så det kan du glömma. Dubbelsurfen kommer med jämna mellanrum. Det som...
Det hela bygger på inlåsning eftersom huvudabonnemanget måste uppgraderas och sedan så delas surfen med under abonnemang. Affärsidén bygger på att...
Rent generellt är jag skeptisk till familjeabonnemang, oftast innebär det att du redan måste ha något abonnemang som är obegränsat för att det ska...
Sista helgen av februari är nästa helg, senast jag kollade kalendern . Trippelsurf är fortfarande något som var en engångsföreteelse under...
Tycker ändå det är lite märkligt att man erbjuder hastigheter över gigabit mobilt och till fiber abonnemang så har man fortsatt en återhållsamhet...
Upphastigheten kanske blir bättre. Funderar just på om vi kommer få ytterligare begränsningar på hastigheten så att det stryps vid 1000 - 1500...
Roade mig att kolla igenom hastighetstråden och jag det högsta värdet jag noterade var 1800 Mbit/s. Någon som vet om det finns siffor på mer än 2...
Dyrt för 3GB och 8GB. Det skiljer ganska mycket i pris mellan Halebop och Fello.
Kundtjänsten bekräftar inga förändringar på kontantkort.
Bad min far prova med 5G-inställning på sitt Halebop kontantkort men det gick inte. Jag hör med Halebop om kontantkort nu.
Det borde närma sig med 5G nu tycker man (eller iaf jag). Eftersom Halebops kontantkort fick VoLTE före Fello och Fello använder samma backend som...
Banan-exemplet är inte riktigt solklart. Du erbjuder en vara till "alla barn" och om en 17 åring kommer in kan ju den anse sig vara ett barn. Om...
Precis, det är som bananen i affären där alla små barn kan få en banan. Osäker på det juridiska om en vuxen skulle ta en. Rent moraliskt är det ju...
Det fungerar inte längre . De har lagt in en spärr så om inte kundtjänsten är öppen går inte det. Istället behöver man använda chattrobotten för...
Normalförfarandet för barn/ungdoms-abonnemang är att den står på vårdnadshavaren då minderåriga inte får ingå avtal, om man inte är myndig....
Något har hänt med Hallons uppsägningsförfarande. Jag har tidigare haft ett fåtal olika Hallon abonnemang t.ex. mobilt bredband och olika prova på...
Lugna ner dig året har precis börjat. Det kommer nog om någon månad ska du se. Just nu har de ju någon värvningskampanj och när den är över (i...
Mycket märkligt att Telia skjutit på det ytterligare. Vad är anledningen till att det tar ännu längre tid? Har man insett att masterna på 2100 MHz...
Din definition av rosafärgad är lite intressant. Jag hade nog kallat den mer vitfärgad med rosa inslag
Samtidigt ska vi komma ihåg att även om VoNR lanseras idag så är det få 5G-mobiler som har stöd för den tekniken. Det kommer innebära att all...
Fello måste leverera 5G under 2024. Detta eftersom 3G-nätet kommer att stängas. Då 3G fortfarande levererar hastighet (t.ex. där jag bor) är...
Jag ska inte förringa betydelsen av trippelsurf (jag har inte det själv då jag håller mig till det lägsta abonnemanget). Trippelsurf lanserades...
Ber om ursäkt! Märkligt helt fel tråd, måste varit snurrig eller yrvaken...
Vem väljer att betala för Starlink? Det är bra men kostar rätt mycket pengar för att vara en ""backuplösning " om inte tanken var att ersätta...
Med SJ tåget så var det så att det kommit snö på bromsarna som då gör så att den ställer om bromsen och sedan ligger bromsen på och det orsakar...
Fick också 3GB och just nu har jag inte ens använt 50% av surfen ännu för innevarande månad så det kommer inte förbrukas.
Man skulle kunna tänka sig arenor eller stora köpcentrum där många vistas på samma yta och kapaciteten inte räcker till helt enkelt. Då kan det...
Kan det hänga ihop med att tillståndet för att ha mobiltelefoni på 900MHz går ut 31 december 2025 och att de helt sonika stänger ner...
Måste man ringa för avslut? Det låter väldigt märkligt. Jag tycker det borde finnas lagar som säger att om man kan skaffar abonnemang med mobilt...