Separate names with a comma.
Hej, Jag har just nu Comviq 10GB för 195kr/månaden. Men de ska höja till 219kr/mån för 16GB, och jag behöver inte riktigt mer GB så funderar på...
Hej, Jag hade för några år sedan en Huawei P20 Pro, och tog en backup på bilder på den tiden. Men nu när jag ska öppna några bilder så får jag...
Hej, Köpte nyligen en pixel men lyckas inte få bort en klocka på startskärmen. Vill ta bort den så jag kan ha appar på hela startskärmen på...
Hej, Min Huawei P20 pro gick nyligen sönder. Jag hade tagit en backup på bilder på telefonen till min dator via deras Huawi HiSuite om jag minns...
Hej! Har nyss köpt en P20-pro och har lite frågor: 1. Hur får jag bort så det inte lyser grönt på mobilen när man fått någon notis? 2. I menyn...
Hej! Har precis fixat en Honor 8, har ni några tips och tricks? Vilka inställningar bör man ändra direkt? Finns det någon bra launcher? Hur får...
Hej! Ska köpa en ny mobil men behöver köpråd. Prisklassen ligger runt 3000-4000 Har haft Samsung Galaxy S2 tidigare och den var bra när jag hade...
Hej! Rebootade min telefon nyligen pga att jag hade problem att ansluta till vissa WiFi-nätverk. Men nu har jag fått lite nya buggar som jag inte...
Hej! Efter senaste uppdateringen av min Oneplus One så strular appen 'Agenda Widget'. Har haft kalendern på andra skärmen alltså att man sveper...
Hej! Har några frågor som stör mig efter jag uppdaterat till(heter den nya uppdateringen CyanogenMod?): 1. Mitt 4G fungerar inte, men Wifi...
Hej! Går det att få de smileysar som iPhone-mobilanvändare har till en Android telefon(Oneplus One) på något sätt? Tänker på de här:...
Hej! Någon som har detta skal till sin oneplus one: http://se.mobilefun.com/46783-toughguard-oneplus-one-rubberised-case-blue.htm ? Funderar på...
Hej! Hittade ingen tråd för Samsung Gaxlaxy Core plus så får posta här. Har haft en LG G2 men nu har jag en samsung galaxy core plus och vill...
Hej! Ibland så strular min LG G2 till det genom att det tiden på låskärmen verkar ändras lite jämfört med den uppe i högra hörnet. T.ex så...
Tjena, Har en ganska ny LG G2. Fick den i slutet av januari. Det var grym batteritid i början men nu har den börjat blivit dålig. T.ex laddade...
Tjena, jag skulle behöva byta ringsignal och smssignal då jag inte tyckte stockens var så bra. Vilka använder ni och vart kan man få tag på dem?...
Hej, Jag undrar om det är bra att ladda mobilen när man har en del batteri kvar. Påverkar det något negativt? För jag vill gärna ladda varje...
Tjenare, Jag säljer en högtalare: Jbl Onbeat för 800kr(Nypris 1200kr på nätet). Fick den i julklapp och den är oanvänd. Bild: [IMG] Kan hämtas...
Tja! Jag kan välja mellan Iphone 5C eller LG G2. Vilken är bäst? Har just nu samsung galaxy s2 och gillade verkligen den med android, så man...
Hej, Jag började återställa min telefon klockan 22 igår via inställnigen "Fabrikåterställ". Den var rootad innan jag började så vill återställa...
Hej! Råkade komma åt någon knapp nyss så en halvcirkel kom upp till höger. Om man trycker på den kan man dra appar till höger. Svårt att...
Hej! Jag är i stort behov av ett kväll eller helgjobb. Jag har sökt det mesta men undrar om någon av er vet något bra ställe att söka till? Är...
Hej! Helt plötsligt idag börjar mitt internet på min stationära att fucka ur. Jag kommer inte in på steam för det står retry connection hela...
Hej, Från vilken sida kan man ladda ner betalappars apk filer? Skulle behöva Titanium backup innan jag byter ROM Tack! Skickat från min...
Hej! Har CyanogenMod 9.0 just nu och har haft det ett bra tag. Vill testa något nytt. Jag är inte den som byter väldigt ofta, så vill gärna hitta...
Hej, Just nu sitter jag på 3G internetet på min mobil. Jag skulle vilja begränsa det nu så att jag sparar tills i slutet av månaden, då jag ska...
Hej! Har problem med applikationen AdFree. Gör som vanligt och installerar senaste host files men fortfarande försvinner inte annonsen och...
Hej! Har precis rootat min lur och fixat CyanogenMod 9 och Apex Pro Launcher, och jag skulle vilja byta batterikonen och lägga till batteri i...
Hej! Har precis installerat AdFree till min lur och är helt förvirrad när jag öppnar appen. Har ingen aning om vart man ska trycka. Någon som...
Hej! Finns det något tangentbord som är simpelt och bra? Testade nyss Swiftkey 3 men det kändes som det var för mycket grejjer på tangentbordet...
Hej! Har precis rootat min telefon och fixat CyanogenMod Rom:et och lagt in Apex Launcher. Har den del saker jag behöver hjälp med. Såhär ser...
Hej! Fick en spricka på glaset på min telefon och ska försöka få tag i någon butik som lagar skalet. Någon som vet någon butik som gör detta i...
Hej! Har problem med batteritiden på min lur. Har haft den i cirka 1 år nu och har märkt att batteritiden är väldigt dålig. Det tar väldigt långt...
Hej! Är intresserad av att köpa ett PS3. Det spelar ingen roll hur många gb det har, kan vara 40 gb. Vill inte betala mer än 1500. Någon som...
Hej! Skulle behöva hjälp med att snygga till min telefon. Någon som har lite förslag eller någon guide kanske för att snygga till den. T.e.x...
Hej! Har ett problem med min Galaxy S2. Köpte den för lite mindre än ett år sen. Flera gånger per dag så händer det att jag öppnar Facebook och...
Hej! Har det vanliga tangentbordet på min Samsung Galaxy S2, men har blivit trött på det. När jag skriver kommer jag ut punkter hela tiden...
Hej! Det är så att jag ska lämna in min mobil för att den inte går att ringa med( folk hör knappt mig och det ekar för dem). Jag har INTE rootat...
Hejsan! Som topic lyder - Vilken ringsignal har du på din Samsung Galaxy S2. Jag har Minimal tone.