Separate names with a comma.
Funkar fint, hoppas på att få se import av filer snart med :)
Så, installerat och kört 2 missions. Precis som det gamla spelet, verkar skoj.
Kan inte installera, varken S3 eller min NExus 7 är kompatibel. Eller är det för att jag har custom ROM? Edit: Jaha nu gick det bara för det :)
Har också märkt av att det tar lång tid att ladda. Provade igår så laddar den ca 10 procent i timmen. Har alltid laddat under natten och dagen när...
Finns det planer på att fixa så att äldre transaktioner än de som finns på bankernas sida går att spara lokalt på telefonen? Eller import/export...
Bsplayer bör fungera bättre eller kanske till och med XBMC nightly från XBMCs hemsida. XBMC är dock egentligen mest för att köra filmer och...
Har jag inte provat så jag vet inte tyvärr.
Funkar riktigt bra, flyter fint! Rekommenderas! Har hängt sig 3 ggr på ett par veckor är väl ända problemet. Hände när jag skulle öppna en nyss...
Tack för svar. Jo jag har googlat lite och kommit fram till samma. Han säger att han "inte vill krångla". Men det går alltså att ha root och...
Hej. Skulle vilja ha root-access på min kompis S4 men ändå köra stock-rom och få uppdateringar automagiskt, är detta möjligt? Hur gör man?...
Härligt! Jag får prova det jag med, har fortfarande den versionen jag länkade till i första inlägget...
Nightlies fungerar så att det kommer en ny varje natt så det är inte så stor skillnad på dom, buggfixar och lite annat smått och gott. Nightlies...
Prova som sagt senaste nightlie på xbmcs egen hemsida. http://mirrors.xbmc.org/nightlies/android/. Det kanske är en bugg som de fixat i den?...
Ja, inte dumt alls :) Märkte dock igår kväll att det drar en del mer batteri än bsplayer. Har inte provat .mp4-filer. Vet faktiskt inte riktigt...
Ser riktigt intressant ut den där adaptern :)
Jag skulle säga att ditt behov är lite unikt. Förutom du och de som ska lägga in massor med musik och filmer/tv-serier på sina plattor så räcker...
Läste nu precis sista inlägget i den tråden jag länkade till, en kille på XBMC som skriver (libstagefright är med i den builden jag länkade till):...
Hej! Har alltid letat efter en bra app för att strömma mina filmer från min NAS som är packade i rar-filer. Har tidigare kört Bsplayer men...
Jag till slut lyckats. Har lagt in Slimbean rom. Disableat Google Play Music med App Quarantine. Då körs spotify som default musikapp när man kör...
Idén är väl god men varför har du så konstiga Behörigheter? -Ändra eller ta bort innehåll på USB-enheten -Fullständig nätverksåtkomst Edit: såg...
Testade även med youtube.com/html5, samma skit. Där kan man även köra i högre kvalitet.
Ja det har den, men det enda man kan välja för play/pause är Media Player och då styr den Google Play Music tyvärr och inte spotify. Jag försöker...
Hej. Jag är ute efter att kunna starta musiken i spotify när skärmen är släckt. Trycka play helt enkelt. Vad finns det för alternativ? Har...
Edit: Lösningen nedan fungerade tyvärr ej för mitt ändamål. Att starta spotify och köra igång musiken gick tyvärr bara när skärmen är på, däremot...
Jag har försökt använda NFC task launcher och sedan task "play/stop media" eller "play media" men då startar den bara Musikspelaren eller Google...
Ja provade och då verkar den fungera bättre men då drar den även ner kvaliteten på filmen. Det kan jag även göra i appen för att få det att...
Hej. Jag skulle vilja trycka pause och play i spotify med t.ex. långtryck på volymknapp eller liknande, har googlat lite och sökt lite på forumet...
Samma här :( alltså det beter sig likadant på min S3a som på min surfplatta, jag undrar om det inte ändå är något med youtube-appen. Fungerar ju...
Nu har det fungerat rätt bra senaste veckan, vet inte vad som har hänt men väldigt lite buffrande. Hoppas det håller i sig :) (jag har inte...
Tråkigt att höra... :(
Jag har fiber via stadsnät i Växjö och Connect2ip som operatör, dessutom fungerar det fint på datorn men inte i mobila enheterna. Om det är...
Ska göra ett test nästa gång...
Hej. Blev lite sent svar har inte varit inne här på länge. Japp, har rensat flera gånger och det gör ingen skillnad tyvärr. Detta har jag inte...
Hej. Jag har problem till och från med youtubes buffring. När man kör igång videon brukar den gå igång på bara några sekunder och så kan man se...
Japp, co-pilot har den funktionen. Den har också en annan funktion där den kör en varningssignal om du kör 10/20 eller 30 km/h över...
Det svåra är väl strömförsörjningen? Hur funkar det på en MC?
Grejjer jag gör - kolla youtubeklipp, läsa och skriva på forum (som swedroid :)), surfa, kolla på play-kanalerna som svt-play osv innan man...
Då är ju galaxy s3 ett av de bästa alternativen vad gäller android. Åk till butiken och pilla och testa lite. Här har du en mycket detaljerad...
MEN, den stora frågan i sammanhanget är.... hur blev du av med fingertoppen som ser ut som att den blivit fastsydd i efterhand? :D
Någon som vet vad den gör för skillnad? Förutom nämnd sak i första posten...