Separate names with a comma.
https://swedroid.se/forum/50735-problem-med-tackning-i-nya-xperia-mini-pro.html Mvh Peter
Har perfekt 3G-täckning (full styrka) både med min gamla X10 mini pro och frugans X8. Men upplever precis samma problem som natal med nya Mini...
Precis samma problem som jag upplevde! Har även jag Tele2 och har aldrig haft problem med 3G-täckning med min gamla X10 mini. Ingen skillnad efter...
Okej! Snacka om att verkligen gå in för ett problem, när du testat 3 st olika mobiler :) Delta gärna i denna tråds omröstning också om du inte...
Antar att det är 3G-täckningen som du har problem med också? Ser fram emot ev svar från SE :) Mvh Peter
Inget illa ment men det sistnämnda känns lite OT! Vi vill inte att denna tråden ska skena iväg med massa "whackawockawickawowa" hoppas jag du...
Skulle bli mycket förvånad om SE supporten har tillgång till någon changelog. Dessutom vill tillverkarna aldrig berätta i detalj vad som ingår i...
Det låter ju lovande! :) Någon mer som kan rapportera? Själv har jag reklamerat min men kan helt klart tänka mig att köpa den igen om problemet...
Då är det en Mini Pro ägare som tycker det blivit bättre (zebs) och en som inte som inte märker någon skillnad (specialized75) efter uppdateringen...
Hej! Jag antar och hoppas du menar att täckningen blir bättre? Vilken version av mjukvara får man efter uppdateringen? Någon mer som har...
Det är verkligen synd att Mini Pro har detta problem tycker jag för funktionmässigt är det en väldigt bra telefon annars. Alla appar och tjänster...
Återkom gärna i tråden och berätta om hur det går, och hur du upplever telefonen efter service. Man kan ju undra om det någonsin kommer ett...
Det är ett par tre stycken som skickat in sina telefoner på service och fått tillbaka dem med samma problem vad jag vet. Mvh Peter
Tydligen var jag felinformerad, det finns ingen ny firmware till nya Mini Pro än? Mvh Peter
Någon som lagt in nya firmware 4.0.A.2.377 och kan bekräfta om antenn/3G-problemen blivit bättre? Mvh Peter
Gäller även vanliga Xperia Minin om du läser lite längre upp. Mvh Peter
Mest ett skämt ;) Mvh Peter
SIM-kortet är ju inget man håller på att sätta in och ut varje dag direkt, så sånt slitage kan det ju inte bli, eller delar du och tjejen ett...
Kul att det löste sig för dig! Många (inklusive jag själv) har provat med nya SIM-kort utan resultat. Jag har hänvisat till denna tråden när jag...
Tyvärr är det svårt att driva ett ärende emot en sådan jätte :( Mvh Peter
Någon tipsade om att det kunde bero på att SIM-kortet glappade och att man kunde böja till det lite försiktigt, så jag provade även detta, plus...
Jag provade också med nya SIM-kort, utan resultat tyvärr. Antar att ni har samma abonnemang du och tjejen? Mvh Peter
Jag trodde också att detta problem kunde ha att göra med att man nått sitt tak på datatrafiken, så jag ringde min operatör (tele2) och kollade men...
Okej, skönt att det verkar vara en lösning på väg för ditt problem iallafall Mvh Peter
Jag känner inte att jag förstorar problemet, speciellt när alla appar och tjänster idag bygger på att man är uppkopplad och med hyfsad hastighet....
Poll upplagd! Mvh Peter
Gällande tappad 3G-täckning finns en tråd om detta, vet inte om det är samma problem som du har dock......
Bra att veta! Jag jämförde den äldre X10 Mini Pro och nya Mini Pro (med samma abonnemang/operatör, tele2), vilken operatör har du? Mvh Peter
Tack!! Du har vanliga Mini (ej Pro)? Mvh Peter
Precis! Ingen i denna tråden som har vanliga mini ha rapporterat några problem, och om det hade varit det tycker man att någon skulle ha gjort...
Bara Mini Pro som jag ser det. Mvh Peter
Jag hade även problem utomhus :( Mvh Peter
Hej! Jag har använt min gamla X10 Mini Pro hela helgen nu och inte en gång har den gått ner på G eller no service/ingen tjänst, den har bara...
Fasen va bra att veta detta! Frun hade samma problem med sin X8 men då hjälpte "avinstallera uppdateringar" på Market-appen som nämndes först i...
Jag har lämnat tillbaka min telefon nu! Hoppas SE tar detta problem på allvar! Det är en helt grym lur annars! Mvh Peter
Hej! Är det någon som vet hur LiveSound hifi-headset är tänkt att funka? Man har endast en knapp (LiveKey) och med den kan man svara/lägga på,...
Vad kul att det funkar för dig! Kan du se vad du har för version på firmware på din lur? Var bor du? Vilken operatör har du? Du kan väl hålla...
Jag har inte haft problemet med nya Mini Pron, men med min gamla X10 Mini Pro så blev batteriet näst intill skållhett vid laddning. Dock löste det...
Någon som vet när Live Sound/Live Dock/Liveware tillbehören kommer? Mvh Peter
Jag har inte haft några problem med WLAN på nya Mini Pron, funkar klockrent! Däremot fanns en bugg i gamla X10 mini pro: Xperia X10 WiFi Bug:...