Separate names with a comma.
Har också tänkt beställa därifrån, men vet du hur jag ska kunna byta till ett sådant mindre simkort som N4 kräver? Har ett vanligt från Comviq nu...
Fick också göra det. Dock fick jag nog inte tag i rätt version för telefonen accepterar inte svenska så bra längre :P
Hur nöjd är du med din N4 storleksmässigt? Tycker den verkar mindre och smidigare än tex S3. Hur stor skillnad är det i praktiken mot S1? Ca en cm...
Hur många laddningar klarar den egentligen? Funderar på att köpa en Nexus 4 och då ha den i två år om den ju inte går sönder på annat sätt innan...
Woho! Nu har min Batteritid blivit strålande bra. Nästan 9 timmars skärmtid, fast då har jag visserligen mestadels läst e-böcker men faktiskt även...
Har en Nexus 7 och funderar på att även köpa en Nexus 4. Någon som har båda? Använder du din N7 eller blir den mest liggande? Känns storleken de...
Skulle absolut inte ångra mig om jag köpte Nexus 4, tvärtom så skulle jag nog ångra mig om jag köpte L9 och måste stå ut med säkerligen en del...
De diskussionerna har jag inte missat :P Ja mjukvaran är faktiskt rätt viktigt tycker jag. Flytet verkar mycket bättre i rena Android och det...
Så du menar att LG rent generellt är skit eller vadå? Aldrig ägt en LG så det är därför jag frågar...
LG Optimus L9 kostar cirka hälften så mycket som en Nexus 4. Vilken ska jag egentligen välja? Nexus är ju mycket mer framtidssäkert och jag älskar...
Kom att tänka på en sak idag. När jag för första gången packade upp min Nexus 7 så fanns det bara en klisterlapp på den och dessutom satt den lite...
Nu efter två veckors ägande så har min batteritid faktiskt blivit riktigt bra. Mellan 5 och 6 timmars skärmtid och grym standbytid! :D
Har ett likande problem fast det gäller en Samsung Galaxy S Plus. Telefonen har fastnat på loggan och kommer inte längre. Vad ska jag göra?
Samma problem för mig. Hur löste du detta?
Ja jag skrev ju det, men i min forumdel är det alltid helt dött. Antagligen för att få har kvar den mobilen jag har.
Ja jag har provat, men det fungerar inte. Hoppas inte jag brickat den :P
Installerade just en ny rom via clockworkmod i min samsung galaxy s plus. Står att installationen gått bra men när jag ska starta om startar...
Lyckades lösa det nu men har samma problem när det gäller Clockwork mod...Ingen som kan hjälpa mig?
Försöker roota min S Plus, men när jag kommer in Recovery Mode så hittar jag inte själva rootfilen. Vad gör jag för fel? Har testat flera gånger...
Hur gör du för att få ut så bra tid? Jag snittar på ca 5 h...
Hur lång Batteritid får ni i snitt på en laddning? Hur många timmars skärmtid? Jag tycker att standbytiden är utmärkt, men så fort man börjar...
Hör ni ett brusande ljud i era hörlurar när ni samtidigt laddar plattan?
Jag har löst det nu. Låna direkt i Aldiko appen så funkar det jättebra! :)
Kan man flytta runt ikoner som man vill i appmenyn? Så som det är nu så ordnas alla i bokstavsordning men jag skulle gärna vilja ändra det själv....
Appen Bump!
Någon som använder en penna till sin Nexus? Fördelar och nackdelar med det?
Kör den inbyggda Chrome. Vet du hur man kan öppna böcker från elib som man lånat? Aldiko och dom verkar inte fungera.
Hämtade ut min igår och den är riktigt underbar. Snabb och flyter på väldigt bra. Var lite osäker på om skärmen skulle kännas för liten, men jag...
Verkar inte vara backlight bleeding som tur är. Ser helt normalt ut med svart bild. Däremot syns lite blå effekter om jag är inne på tex sista...
Okej vad menas med rendera hemsidan? Att den bara laddar om eller? Tror inte det är backlight bleeding faktiskt. Det är inte så tydligt men om...
Precis införskaffat mig denna men har en liten fundering. När man tex surfar och växlar mellan flera flikar så blir det lite suddigt i kanske en...
Vad menas med UK variant? Är den inte samma som de andra som säljs på typ Netonnet?
Jag är intresserad!
Finns en app som konverterar om filmen till ett mindre format. Testade det själv en gång och det var ruskigt smidigt. Dock minns jag inte vad...
Kan denna vara något att ha? : http://www.tabletkungen.se/android-tablet-10-tum/231-freelander-pd80-vogue.html Specifikationerna är ju riktigt...
Tack för dina svar! Jag är mer inne på 4G modellen, men samtidigt har det ju varit vissa strul med nätväxling och sådana saker. Du verkar ha...
Tack för svar! Men frågan är om inte 4G modellen kommer bli populärare om ett tag eftersom fler och fler operatörer satsar på att bygga ut sina 4G...
Hej! Jag har så gott som bestämt mig för att införskaffa mig en Samsung Galaxy S3, men jag vet inte om jag ska välja den vanliga standard med...
Alla Android känns mer eller mindre likadana eftersom de har tillgång till samma funktioner. Vad gör egentligen S3 så speciell? Är skillnaden...
Tror du att det är bra? Vilket borde man köpa i så fall?