Separate names with a comma.
Jag har gjort total återställning (genom mjukvaran på PC) och det hjälpte till en början (2-3v)
Det står att jag har massa nya meddelanden fastän jag inte har det.. SÅ trött på denna luren nu
Också problem med uttaget. När jag lyssnar i lurar så "glappar" ljudet ibland och skickar det till högtalaren i en sekund eller så för att sedan...
Nu är telefonen katastrofalt dålig igen.. Ska se om jag kan reklamera. Lite exempel: *Får i tid och otid upp "unfortunately email has stopped"....
Jag har varit inne på att dra in Cyanogenmod. Gör det nog när deras installer stöder Z1C. Vill inte göra det manuellt, är inte datorvan nog....
Grr nu har jag ett nytt problem, får inte längre upp mina shared calendars i stock-calendar app... Fungerade fint innan EDit: löste sig med app...
OK har gjort det nu! Kan jag köra en system restore så jag får tillbaka allt, eller får jag då även tillbaka mina problem?
Känner mig korkad, men hittar inte PCC Repair i Sony PC Companion?
Har senaste uppdatering 4.4.2. Även gjort 2 fulla resets. PCC Repair känner jag ej till, ska undersöka direkt!
Tack för rättelsen. Synd det inte hjälpte mig ;)
Hej, ny här på forumet. Efter 3 år med Apple har jag gett Android ett försök igen med Z1C. Det har varit allt annat än smidigt hittills. Det...