Separate names with a comma.
Säljer min svarta Nexus, inköpt i början av november på Netonnet. Olåst och i fint skick. Medföljer ett Belkin TPU skal. Kartong och kvitto och...
Stämmer inte, jag fick aktivera 4G manuellt via deras kundtjänst så det är ingen garanti Sent from my iPhone 5s using Tapatalk
Det är fritt att köpa den om du vill :-) Sent from my iPhone 5s using Tapatalk
Hade samma problem med min Z, tyckte den skavde sjukt mycket. Inte alls behaglig att hålla i. Var nära att beställa en Z1C nu men då måste jag nog...
Vad kan man få, 600? Jag kunde inte hålla mig utan beställde en Pebble Steel och den skickades idag från Hong Kong :-) Hade det varit 2013...
Inte sugen på att köpa en Pebble då? Har en svart som är cirka tre veckor gammal
300:- då? :-) Sent from my iPhone 5s using Tapatalk
[IMG][IMG] Glömde bilder Sent from my iPhone 5s using Tapatalk
Köpte ett Lifeproof Free för iphone 5s, nya modellen alltså som funkar med Touch ID. Nypris 749:- och jag har använt det två dagar. Får man 400...
Jag använder platsbaserad synk, så när jag kommer hem så synkar den bilderna via mitt wifi. Men jag har aldrig testat med filmer, filmar aldrig....
Min gör då det när jag kommer hem utan att behöva starta den iaf Sent from my iPhone 5s using Tapatalk
Angående Flickr så tror jag att CameraSync laddar upp både bilder och video i bakgrunden Sent from my iPhone 5s using Tapatalk
Tror inte kartongen är kvar men kan kolla på vinden imorgon Sent from my iPhone 5s using Tapatalk
Den är i nyskick då jag inte använt den speciellt mycket. Tror inte att kartongen finns kvar men jag ska kolla på vinden. Batteriet har jag ingen...
400? Sent from my iPhone 5s using Tapatalk
Det verkar som om den är din :-) Sent from my iPhone 5s using Tapatalk
Den kan hämtas centralt i Stockholm eller i Eskilstuna Sent from my iPhone 5s using Tapatalk
Noterat Sent from my iPhone 5s using Tapatalk
Snygg rejäl klocka som jag inte använder sen jag skaffade en Pebble. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1160274 Någon som kan tänkas vara...
Har en Nexus 4 16GB som är två månader gammal. Hur mycket vill du ha emellan ifall du är intresserad? Sent from my iPhone 5s using Tapatalk
Noterat
Har visst bud på 300 än så länge :-)
Har en helt fungerande Boxee med fjärr som funkar fin fint men stått oanvänd ett tag då jag byggt ihop en NUC som mediadator istället. Någon...
Nej har inte lika mycket behov av jailbreak som man hade på iOS 4 och 5 tiden
Svenska, gps i din iPad?
Har inte testat det på iPad men på min iPhone har jag ett kort för hem och ett för jobbet som jag bara trycker på
Kanske inte blev något av det och han inte vill göra alla förväntansfulla sadister ledsna :-)
Har en sådan över då dottern fått en ny telefon. Den är i fint skick när det gäller repor och så men volymknapp ned har lagt av. Den är liksom...
Kanske inte är någon fara men jag skulle vänta. Och någon som sålt sitt jailbreak till ett tvivelaktigt kinesiskt företag för att tjäna pengar på...
Läs på Twitter så förstår du varför du kanske bör hålla dig ifrån det här jailbreaket. Saurik som gör mobilesubstate och cydia är inte speciellt...
Ni kanske bör ta det lugn med detta jailbreak ett tag Tydligen så är jailbreaket sålt till något kinesiskt företag så kinesiska användare som...
Tydligen så är jailbreaket sålt till något kinesiskt företag så kinesiska användare som jailbreakar får någon kinesisk AppStore med crackade...
Använder Google Now i min iPhone som fungerar precis lika bra som på min Nexus. Trycker på min Google ikon i iPhonen. Väljer hem och sen får jag...
Kan hålla med om det, lämnat tillbaka några telefoner och de kollar knappt i kartongen, helt suveräna :-)
Det beror ju på vad man är ute efter och förväntar sig. Själv kör jag en Nexus och en 5s och föredrar 5s:en på det mesta. Men är man beroende av...
Kartongen ligger på vinden så jag kan inte släpa ner den just men efter att ha kollat på nätet med hjälp av serienumret så ska det vara en...
Ingen aning faktiskt :)
Har en en iMac från sommaren 2011, en iMac12,1. I kanonskick och går som en klocka. i5 processor och 12 GB ram samt 500 GB hårddisk. Med trådlös...
Nej det är ju Nova eller något annat, inte Nexus 5 launchern
Ja flashar du en factory image så får du en ren tom lur så allt försvinner. Går att redigera install scriptet tror jag så den inte wipas. Men jag...