Separate names with a comma.
Öh, det sitter en processor från Intel i min iMac.. :p Eller har jag bara missförståt den meningen...? :(
Done! Jag har bara bra erfarenheter ifrån The Phone House, det var dock 2005 jag handlade där senast. Då köpte jag min Sony Ericsson K700i. 11...
Självklart menar jag telefonen. ;)
Jag antar att du har ett par höga? Pröva att knyta skorna lite hårdare så ska du se att problemet försvinner, annars har du nog köpt en storlek...
Nej, Galaxy S ser ju inte alls ut som iPhone 3G/3GS och Galaxy S2 ser ju absolut inte ut som iPhone 4... ;) Samsung har ju i alla fall inte...
FOXY SHAZAM!!!!! <iframe title="YouTube video player" width="640" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/tg4CPaKzSUU" frameborder="0"...
Oj, 4G? ''Coming soon - Nexus S 4G on Sprint'' 4G kommer väl knappast att komma till Sverige?
Fan vad irriterande det är med folk som bjuder in sig själva... "Hallå? Vi tänkte komma förbi en stund. Vi är framme om en stund". Två minuter...
Du blir åtminstone återbetalningsskyldig ifall de kommer på att de har skickat pengar till fel person. Jag vet inte ifall de skulle kunna föra ett...
TweetDeck. Jag har inte ens den officiella appen installerad längre. :D Facebook och Twitter i samma app = win!
''HE FOCKING LEFT THE BAND!!!!'' - Lars Ulrich i Some Kind Of Monster. :cool:
Satan vad gött att man ska få fiber nedgrävt här hemma! :D
Yes, they did, but THEY'RE BACK!!! De kommer att spela på Download i år ''som special guests'' till Def Leppard. De håller just nu på att spela in...
Fan, jag kan knappt vänta tills The Darkness släpper sin nya skiva! :(
Visst är det lite irriterande när folk säger iPhone, men det finns allt folk i bekantskapskrets som faktisk säger ''jag ska bara kolla nyheterna...
Nej, nej, men den kommersiella musikvärlden står på sitt haltande och sista ben. Men till sommaren så kommer The Darkness återigen och räddar den...
Nej, jag tycker att basen är mer än tillräcklig faktiskt, men å andra sidan så lyssnar i proncip bara på rock och metal. Ifall du är mycket för...
Nu har jag ingen erfarenhet av det systemet från LG, men jag har själv ett par svarta Dynavoice S-4 Ex tillsammans med en T-Amp från HLLY! Jag är...
Nice! Vilket ämne har ni?
Haha, iPhone-fanboys mer påfrestande? Knappast, jag tycker faktiskt att det snarare är tvärtom. Bägge sidorna har båda lika många löjliga...
Jag tror knappast att de kommer att introducera widgets på samma sätt som i Android. Jag kan dock se att det blir något liknande Dashboard.
Haha, gjorde exakt samma sak. :-)
Det du söker finns på Kjell & Co! :) http://www.kjell.com/content/templates/shop_main_details.aspx?item=98507&path=97000000,119000000,136000000
Nej, det blir nog ingen festival i år! Det blir stället 'Tallica, Megadeth, Anthrax och Slaayyyeerrrr på Ullevi!
Metaltown: +System Of A Down. +Ligger nära mitt hem. -Det jag tycker är typiskt med Metaltown är att de bokar 1-3 bra band som man vill se,...
Det blir antingen Metaltown eller Sonisphere för min del.
Jo, det lutar mest åt de svarta just nu. :)
Jag ska köpa nya högtalare, men kan absolut bestämma mig för vilken färg! Svart Pianolack: [img] Eller vita? [img]
Count Me Out - Foxy Shazam Foxy Shazam är seriöst det bästa bandet från 2000-talet tillsammans med The Darkness och Stone Gods!
Haha, ja, än är inte den sista nöten född... :)
Haha, jaha... Hur har de tänkt där? :ehm:
Yes, fick göra det tillslut. Men tack för hjälpen ändå. :)
Hello everyone! Jag har väldigt störande problem. Jag kan varken hitta eller spela upp min musik. Jag vet att låtarna finns på kortet, då...
Killin' It - Foxy Shazam
Jag upplever tyvärr denna bugg själv. Jag har dock en Spica med Telia. Ska följa tråden.
I don't care if Monday blue, Tuesday grey, and Wednesday too, Thursdays I don't care about you, it's friday I'm in love... Härligt det är med...
Ok, tackar för informationen. Ska också kolla in telefonerna från Doro. :)
Då det inte ligger snö på backen, så försöker jag komma ut och jogga varannan dag i ca 30 - 40 min. Haha, har bara vart ute och joggat en gång...
Hehe, vilken schysst telefon! Nu när jag tänker på det så skulle den vara perfekt för min morfar som hatar dagen små telefoner med små knappar. Då...
Trevliga specificationer. Att den inte har HDMI bryr jag mig inte det minsta om. Jag förstår inte varför HDMI är så viktigt att ha I en telefon... :-)