Separate names with a comma.
Vilken Launcher tugga minst batteri?
nae som du vet ,den Ryska romen som sägs vara officiell. Nu har de dyckt upp en ny 2.3 Från utlandet vodafone mobiler som släppt de. Vodafone...
Har du fått nån info eller nåt nytt om Optimus one som ska få 2.3 Ett flertal länder har fått updaten. Rumänien och ryssland är två av dom....
Tack vare en restore grej via internet så funkar mobilen fint igen:) Hålla ner power knappen, Volym ner och Huvudmenys knappen, sen kan man...
Försökt det mesta som går. Finns endast 1 restore läge. då ska man skriva in serie nummer osv, står dock jag skrivit fel. Trots ja inte har det....
Gott råd: Vänta tills svenska versionen släpps. Jag har äntligen fått igång mobilen nu. Ryssarna är inget att leka med.
Har testat. Funkar inte stannar på Android texten och blinkar. Så får vänta på 2.3 ett tag till det kommer till sverige
Hittade en länk där man kan dra ner den officiella Ryska 2.3. 2.3.3 v.20B_00 Dock vågar jag inte posta länk för det kanske är fel av mej....
språket kanske:P Svenskar är alltid efter. Dock engelska språket borde finnas någonstanns. Vore fint att få en fil så man kan installera...
Hej beställde ett billigt och "bra" på Droid affären . 25 Kr i soptunnan, Putsade rent displayen och så. Skulle sätta fast skyddet och PÅ...
Tjenare mannen:) screenshot - Android app on AppBrain Screenshots funkar me den utan Root. Iaf för mej:)
Go Launcher Kom från igenstanns och blev en av dom populäraste launchern snabbt. Även utvecklar Tangentbord , Telefonbok, Sms program. osv:) Dom...
aha ok. Jag tycker Go launcher flyter på bra. eller ja innan senaste updaten flöt det på bättre. Men kommer väl en ny update snart? Go har ju...
vilket e synd. Jag föredrar bära runt på en 3.2 tums istället för en 4.0 eller 4.3 tums.
Ja ni förstår rubriken. Finns såklart redan trådar för olika launcher. Men vill veta vilken just du föredrar och varför:) Själv så är det...
tråkit:( så roligt program ju:(
Det funkar inte när jag försökt installera det på min Optimus one. Varför är det så? Det är tillochmed en Google telefon till viss del....
filen tar 75 mb på min Optimus one, Men det e så grymt kul spel:P
Ok tråkigt höra:( Samma pris blir ZTE BLADE eller X8 eller nåt sånt, finns även andra bra android mobiler som ligger under 2000 kr. Själv hade...
Enligt en på LG så ja. förhoppningsvis tidigare i usa, kommer isåfall använda engelska språket för det behärskar man ju:)
Hi Tobias! LG P500 (Optimus One) will have the opportunity to update to the Android 2.3. Preliminary it is said that it will be autumn 2011....
Hej Tobias! LG P500 (Optimus One) kommer att ha möjligheten att uppdatera till Android 2.3. Preliminärt är det sagt att den kommer hösten 2011....
Vet ej om jag vågar. Bara ryskt språk tro?
Om vi nu får 2.3 vill säga . Men hoppas och tror det är falska länkar. Dock har ju tillochmed lagt ut video på officiella romen på youtube, LG...
Dont get 2.3?...
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=ro&ie=UTF8&prev=_t&rurl=translate.google.ro&sl=ru&tl=en&twu=1&u=http%3A%2F%2Fandroidtalk.ru%2...
http://tinypic.com/ Bra sida , du kan ladda upp bilder där och kopiera länken där de står forum.:)
aha snyggt:) Ska nog inte vara omöjligt att få tag i ju. Jag kör just nu launcher Pro. Senaste updaten av Go Launcher gjorde mobilen seg. Så...
skriv mer :O Finns det något nytt tro? launcher växer som tusan ju.
Välkommen tillbaka Launcher pro:) Sviker Go Launcher EX nu ett tag, efter deras senaste update så gick de ganska segt. LP Flyter på fint:)
Efter senaste updaten så sviker jag Go ett tag. Launcher känns just nu mkt rappare.
Hej:) Ladda ner Screenshot från android market från utvecklaren : Kastor Soft. Den heter screenshot och är 7 plats i sökningen. Står det...
Hör kan ni lägga upp screenshots på eran Optimus one. Jag kan börja [IMG]
hoppas jag med:) undra när 2.3 ska komma tro:)
ordnat sig hej igen:) dom blev irriterade tydligen för jag klaga på att de gick långsamt, Så fick pengarna tillbaka. Beställde en ny och där e...
beställde en Optimus one den 14 april via CDON. Fick en med pixel fel, Lämnades tillbaka sedan efter 10 dagar så fick jag bekräftat att jag...
beställde Optimus one 14 april. Fick en med pixel fel, Lämnades tillbaka sedan efter 10 dagar så fick jag bekräftat att jag skulle kunna få en...
beställde denna mobil 14 april. Fick en med pixel fel, Lämnades tillbaka sedan efter 10 dagar så fick jag bekräftat att jag skulle kunna få en...
Nae inte sms Lån:P Så dum är jag inte. Inte än;)
Jag hade tänkt beställa lite prylar jag e extremt sugen på. allt kommer gå under 6000 Kr. men det är så att jag inte kan betala nu. Men efter...