Separate names with a comma.
Tack så mycket! Ringde asus idag, han var ganska lost men sa att den borde gå att DOA (har dock haft en månad). Mailade även dustin, de är dock...
Kan du förklara lite tydligare vad du menar? Jag får ingen JB-uppdatering, kan inte heller mata in mitt serienummer på sidan du länkade. Har även...
Kan du ge en kort guide på hur du gjorde?
Har exakt samma problem, försökte köpa en app via datorn med e-kort men det nekades fyra gånger, fick mail om att ordern annulerade, men nu har...
Mailade dustin och asus (via deras facebook), får se vad som sägs! Skönt att det inte är plattan iaf!
Hej! Fick precis Infinity från Dustin och är väldigt nöjd med upptäckte att dockan knackar väldigt mycket när man klämmer vid fästet för plattan....
Telefonen tillhör en dam runt 50, ingen storanvändare alltså! Men som du ser drar skärmen endast 3% vilket är en god indikator på hur mycket den...
Hej! En kompis till mig har en Nexus S och har på sista tiden fått riktigt dålig batteritid, någon som har någon ide? Vet inte vad Google-tjänster...
Verkar som han har tagit bort filmerna =/ Asus skrev för någon vecka sen att pressrelease+recensionsläpp skulle vara den 10:de vilket det har...
Hittade tre färska filmer med lite uppackning, klämmande och benchmark vs ipad här:...