Separate names with a comma.
fixade det :) installerade Ubuntu på datorn och lärde mig nästan hela oprativsystemet innan jag kom igång med programmen, :) nu är telefonen uppe...
nada :P blackscreen totalt, testat ha haft ute batteriet i 20 min också, telefonen fungerade ju innan enda problemet va att tjejen ville ha...
Testat :/ men fungerar inte. tack endå :) försökt laddat den också, batteriskärmen kommer inte heller upp :/
får den ingenstans :( svartskärm, den vill inte ens starta :P
Hej! Skulle lägga in ett annat firmware på tjejens galaxy S telefon och nu vill den inte starta längre, vad kan det vara för fel? har då en usb...
Min telefon rullar igen också :'). Fick tag på en som laddade mitt batteriet i hans telefon sen la jag in uppdateringen via odin på nytt. :)...
hehe tyvärr bor i Vansbro, tok för långt bort :( tack endå
Fundrat på de också men tror ingen har en Samsung S2 som jag känner tyvärr, så bara bita ihop, har då beställt ett nytt batteri då har man då ett...
Kokoelz mobilen va helt orginal, köpte den hos netonnet nu i februari och den har aldrig krånglat förut.
Lynesa: gjort allt som står i min makt nu ger jag upp haft den i en månad och nu har den gett upp :(
Testade Tjejens Laddare, Samsung laddare också, sen testade jag hennes gamla mobiltelefon laddare också, testar laddat via datorn också. vill int...
Lilla rara söta du! som sagt batteriet vill inte ladda så spelar ingen roll när inget av det där hjälper. trycker jag volym down, mittknapp o...
Kommer inte ens så långt batteriet vill int ladda :s
samma här! men se till att inte batteriet blir urladdar, det råkade min bli nu vill den inte ens ladda mer :S
Hej! Uppdaterade telefonen idag och gjorde det via Kies, allt gick bra, sen när mobilen startade om kom jag till. Samsung Galaxy S2 GT-i9100 och...