Separate names with a comma.
Okej
@andyman11 letade inte du efter såna?
Op 6 128gb finnes Mirror black köpt från Telia pris 5200 + ev frakt
Du har PM
Köpt var och när?
Såld till @Asad91
[ATTACH] Ny oneplus 6 128gb (mirror black) ny endast testad i kartong med alla tillbehör samt kvitto med garanti , köpt på Telia fast pris 5500kr...
iPhone X 64gb spacegrey helt i nyskick utan repor eller skador, batteri 100%, glas skydd sitter på samt ett Apple silikon skal (rött) samt ett...
Sålde en iPhone 7 till @tpalsson , snabb betalning via Swish och god kommunikation, kan varmt rekommendera denna köpare
Såld till @tpalsson
Jobbar till 16 så kan i så fall posta den efter jobbet , skicka pm
Typ 1 år snart om jag inte minns fel, köpt kontant av mig på Elgiganten förra året
Då sambon skaffat ny telefon så säljer jag hennes iPhone 7 32gb rosé gold. Telefonen är olåst och helt i nyskick alltid använd med glas skydd...
du kanske ska ändra till köpes :)
hehe det tog inte lång tid :) ;)
d Hade tänkt mig 3000 för den vid snabb affär
Säljer en pixel Xl 128gb vit i toppskick finns inte ett märke, kartong med alla tillbehör finns samt kvitto och garanti köpt 27e april samt många...
Pixel xl 128gb med massa extra tillbehör finns
Nej endast sälja av intresse
Har nu fått hem min helt nya iPhone 7+ 128gb som jag fick utbytt då den gamla inte gick att laga, den är vit/silver och olåst med 128gb minne,...
Säljer en pixel Xl 128gb vit i toppskick finns inte ett märke, kartong med alla tillbehör finns samt kvitto och garanti köpt 27e april, skickar...
[ATTACH] Gör ett sista försök innan den läggs ut på blocket. Ny Samsung s8+ 64gb (Orchid Grey)olåst i kartong med alla tillbehör samt 2 skal...
Nej tyvärr då hon redan skaffat annan lur
Tack noterat men vill vänta och se om jag kan få lite närmare priset jag vill ha
Men får ju ut en helt ny från apple så det ska väl vara samma att det är 1års garanti från den dagen du aktiverar men ska kolla upp så fort jag...
Jag vet inget nu förröns jag får hem den i veckan , så fort jag vet mer så informerar jag om detta
Nej köpte av en kille på blocket fick hem torsdags helt ny i obruten förpackning, men morsan tyckte den va för stor , den är köpt från början...
Elgiganten/phonehouse garanti till april 2019
Kvittot från den som är inlämnad finns kvar men garantin har gått ut , men antar när jag får en helt ny så får man väl garanti på den givetvis och...
Haha det är lugnt
Aha okej då är jag med , kanske skulle skrivit om det sorry my bad
Tänkte 5500 va vettigt pris då den är ny för kostar väl fortfarande en del att köpa
Ja du har väl inte direkt tänkt budgivning , fick bara ett bud, kände mest att det var vettigt pris då den är ny
Tack noterat
Noterat
Detta är en intressekoll. Då min gamla iPhone 7 plus blev inlämnad och inte gick att laga, så får jag på försäkring från apple hem en helt ny...
[ATTACH] Gör ett sista försök annars åker den ut på blocket.. Ny Samsung s8+ 64gb (Orchid Grey)olåst i kartong med alla tillbehör samt 2 skal...
Huawei p20 pro 128gb till salu, den är svart och i mint condition utan skador eller repor, förmonterat skärmskydd sitter kvar och 2 tpu skal...
Tråkigt att det inte blev som tänkt men det kommer säkert fler s9 här på forumet som blir perfekt för dig, men vi gör nog snart affär igen