Separate names with a comma.
Dom var helt enkelt inte kompatibla med ics, bara att invänta uppdateringar. Sent from my GT-I9100
Recovery [RECOVERY][22.OCT.11] ClockworkMod Recovery v5.0.2.6 - xda-developers Ics och overcome är redan rootade så när du flashat recovery...
Absolut mer som en bättre beta, jag kan verkligen rekommendera den. Det som inte fungerar är kameran, inget jag använder ändå. Sedan är det...
Nu har jag fått min och jag körde in ICS 4.03 direkt. Här flyter det på riktigt bra. Browsern i ics är det bästa jag testat någonsin. Jag är...
Jag kommer nog att installera overcome direkt. Den skall tydligen flyta på bra. Sent from my GT-I9100
Nää för dom som inte betalar frakten slumpas nog turordningen. Paketen skickas med samma tjänst (mypack) bara det att om man inte betalar för...
Väntar fortfarande, snålade lite och valde gratis frakt...beställde på juldagsmorgonen. Har dock fått tracking id, så den är nog på g Sent from...
Jag slog också till, halva priset mot en prime gjorde beslutet lätt.
Jag slog till på en 8.9 tab för 2990 inkl. Frakt i väntan på vassare modeller. Sent from my GT-I9100
Jag tänker precis som dig, och har bestämt mig för att avvakta då 2012 kommer att komma med många alternativ som säkert passar mig bättre. Ett...
Wifi spec. @ASUS.Sverige Hej, jag skulle vilja veta om wifikortet stödjer 5 GHz i N läget? Jag har sökt överallt efter denna info men på...