Separate names with a comma.
Prövade idag att lägga in senaste radion men problemet kvarstår:( kan tillägga att jag kör versionen för bravo hboot :P Sent from my HTC Desire...
Jag har precis lagt in v1.2 av romen men kan inte få wifi att fungera, det går att ansluta som vanligt och jag får full signal, men har ändå ingen...
såhär ser min ut nu: [IMG] Fancy widget, battsatt, madelis TxT ikoner, ikonerna i dockan har jag gjort själv :)
Lust att dela bakgrunden? :)
[IMG] [IMG] Widgets: Oneseven, SiMi Clock, BattStatt, SiMi Folder. Ikonerna i dockan finns här och dom andra har jag gjort själv:)
Har gjort en spelikon så tänkte dela med mig av den då det va fler som villa ha det :) [IMG]
5 veckor låter ju väldigt länge, får verkligen hoppas det går fortare än så :p
Jag har Telia och har detta problem ibland, men då skickas det iväg på andra försöket, så det är inget som egentligen stör mig :P
Provade nu med att ta ut batteriet osv men det är fortfarande likadant, tog även kontakt med htc och dom tycker att jag ska skicka telefonen till...
Efter uppdateringen till 2.2 för ett tag sedan har min mobil blivit väldigt seg. Om man till exempel lyssnar på musik och kollar bilder samtidigt...