Separate names with a comma.
Minix Neo X-8h plus med fjärrkontroll och ett extra logitech tangentbord med touch platta?
Jag kollade lite youtube och det verkar som att de saknar touch. Ej intressant då tyvärr, tack för svar.
1. Funkar dessa till iPhone med full funktionalitet med sms? 2. Kan din vän tänka sig att gå ner i pris?
Ja nu när du säger det så var det faktiskt skillnad på min 7 plus och frugans 7. Vi köpte de samtidigt och hade samma version av iOS ändå så hade...
Jag har en IPhone 7+ och kör 11.3 public beta 3, den funkar fint och batteritiden har förbättrats. Jag som kör iPhone efter ca 5 år med android...
Admin jag tycker ni ska rensa lite bland dennas politiska dravel.
Den tanken är bra och god men tyvärr så är det inte det som driver folk att köpa från kina tror jag.
Ja nog tror jag att det kommer finnas kryphål och många kommer att gå runt problemet, men på sikt kommer även de att täppas till tror jag. Jo men...
Ja en del kommer nog att göra så men medelsvenssons och unga kommer nog inte veta eller bry sig om att ta reda på att hitta alternativa vägar. Det...
Det har varit alldeles för förmånligt att få ett mobilskal från andra sidan jorden hem för en spottstyver. Utan några som helst vetenskapliga...
Bra beslut av staten tycker jag.
Köpt av @carez
Såld till @DroidJunkie. Tack för intresset.
Sålde en Chromecast 2 till Magnus, snabb betalning och en trevlig kontakt, rekommenderas.
Som rubriken lyder, använd väldigt lite. 200+frakt eller bud över och under.
Ok ska läsa på lite om den och återkommer.
Vad vill du ha för den?
Jag kommer använda den för att köra IPtv så jag antar att det funkar med båda?
Kom med förslag och pris.
[ATTACH] En snygg klocka som jag använde i 1dag, smartklocka är inget för mig, den är snygg och funkar bra, men kan inte jämföras med samsung...
Bytes mot en android box för att köra IP-TV med. Kan betala något mellan också. CC är väldigt lite använd. Kan även slänga med en smartwatch som...
Skönt! Är det några sköna förändringar då? Tänkte om det är värt att uppdatera?
Någon som testat den och kan säga om alla elementära appar som swish och BankID funkar?
Jag vet faktiskt inte eftersom jag använde den i typ en dag. Batteriet började ta slut när jag slutade använda den, men då hade jag dock fipplat...
Byte mot en smartklocka? Se min annons. Smart watch
Tack för budet men det är alldeles för lite
230 inkl frakt och den är din.
Tyrant på Netflix. Med Fares Fares och Alexander Karim med på rollistan.
Säljer en smart watch som jag fick från Gearbest igår, således enbart använd i knappt 1 dag. Säljer den pga att jag trodde att den skulle funka...
Ja det fäster precis som ett vanligt glas. Jag var ju rädd att det bara skulle fästa i kanterna. Dock ljuger de lite i beskrivningen med att...
Köpte den från Wish faktiskt, har satt på den nu och den sitter perfekt!
[ATTACH] Någon testat sånt här skärmskydd och vet om den fäster bra? Vill kasta ut frågan här innan jag tar bort mitt vanliga tempered glass....
Nice!
När avslutar du detta?
170+ frakt.
Vart och när är iPhone köpt? Följer kartong och allt med?
Finns denna kvar?
Gooojuul:D
Tar Seagate 320 för 350:- inkl frakt. Skicka PM om det är intressant.
Sålde en Mag 256 till Niklas, trevlig kommunikation och snabb betalning, rekommenderas till 100!