Separate names with a comma.
Det var det enda jag önskade mig :)
Bara lyssna på Cooks röst får mig vilja somna [emoji23]
Någon som tänkt kolla på wwdc? Själv har jag ingen ork att göra det
Var glad att han inte skickat bild på sin dingdong.... Eller har han det? :eek:
Låter lite som om du vill att han ska skriva trots allt ;)
Joho! "I don't wanna talk with you so please, stop bothering me thanks!" eller "I am not interested in you, i dont wanna talk with you, see you,...
Be honom att dra åt h*vl*t* då, men på ett trevligare sätt :)
Kanske något nytt om deras laddare, airpower eller vad den hette.
Ska vara idag vid 15.00 tiden :P
Hur svarar du på det han skriver?
Där har du perfekta chansen att skriva "Jag är inte intresserad av att träffa dig just nu." sen om du vill tillägga typ "Vi kan skriva via Viber...
Det är skitgott, brukar köra så med lime, kiwi, gurka och persika. :)
Har själc AC, jävligt skönt men egentligen ovärt med tanke på priset. Används kanske bara 2 månader per år [emoji23]
Jag skulle nog satsa på lägga solfilm på alla fönster :)
Man vill ju få bort den varma luften och få in kalla luften. En fläkt hjälper väl inte så mycket? [emoji12]
Hero! [emoji41]
Jag tycker inte om att sola, finns få saker som är tråkigare, men värme tycker jag om. Nackdelen är bara att det kan vara svårare att sova om det...
1. Var bestämd 2. Säg vad du tycker och känner direkt
Love the sun! :D
Ditt egna sms eller någon annans sms?
I tried twice and I failed. :*
Tycker båda typ är lika fula :P
Snyggare än Apples? :)
Har tagit med mig laptop, powerbank och bt högtalare samtidigt till Turkiet förra året, no probs. :)
Mycket värre! :P
Har 4 st acn hemma. Det kostar väldigt mycket! I Sverige är det nog inte ens värt när det bara används i typ 3 månader [emoji12]
Gillar inte öl speciellt mycket men belgisk är ganska ok [emoji12]
Det beror på vilken Ryzen och vilken Core i7. Ryzen med fler kärnor är ibland bättre och ibland är en Core i7 bättre. Det beror på vilka program...
Behövs lösenord ändå tyävrr
Skulle rekomendera amd ryzen till det saker du ska göra. Intels 7000-series går varmt pga att Intel använder en billig och dålig variant av...
Själv slänger jag alltid förpackningen samma dag som jag öppnar något jag köpt.
Heroinet vill ha dig.. :P
Den visar fel ändå så [emoji12]
Gör inte det. Om du mår väldigt dålig så finns det hjälp man kan söka till som verkligen kan hjälpa en!
OOO Aldrig tänkt på det innan! :D
Önskar det fanns X Plus :)
Blunda bara så somnar ni tillslut. Sitta vid datorn/mobilen gör inte saken bättre! [emoji51][emoji56]
Jag tror inte att kolla på youtube videos kommer hjälpa något. Om du vill veta om en dator är bra ska du istället ta reda på vad som är en klen...
Kolla in Lenovo, personligen skulle jag aldrig välja en från asus då deras support är väldigt dålig. Haft problem med två stycken laptops och det...
Brutalt gott och enkelt att laga det [emoji4][emoji7]