Separate names with a comma.
Inget nytt här heller. Svenska inställt som språk/region när HiCare frågade. Har inte skapat konto.
Äntligen fått ordning på Google Pay mha Klarna och var tvungen att prova nu på lunchen, så smidigt, funkade på första försöket! När väl Swedbank...
Inte för att det löser det just för stunden, men jag tror detta kommer lösa sig automatiskt när (om?) vi får Android 9 - Pie till M5. Det är väl...
Underbara nyheter om Google Pay och Swedbank, slipper jag byta bank! [emoji16]
Det såg ju intressant ut. Undrar om den tänker komma till SE...
Ah, I see. Ja då är det ju inte säkert att det är därför nej...
Det är inte omöjligt att det har med att appen styr över upplåsningen att göra. Jag körde olåst hemma med smart lock tidigare men när jag la till...
Någon som kan tipsa om en app som kan tala om tider för soluppgång/solnedgång för aktuell dag? På den position jag är, eller på en fast position...
Asså vet inte om detta just rör GA på svenska... Men tycker inte att det går att lägga till påminnelser på plats längre, visst gick väl det...
OK, det låter ju najjs, även om man får vänta lite på det!
Jag hoppas på Android 9 till plattan och det verkar som det är på gång...? Huawei MediaPad M5 Pie update news and more: EMUI 9.0 based on Android...
Jag köpte den här som jag blev nöjd med. Vet inte om det kan kallas skin däremot. Huawei MediaPad M5 10/M5 10 (Pro) Flipfodral 51992294 - Grå
God Jul alla!!
Oj, ja då blir det kanske svårt att prova för min del... [emoji4]
Var hittar man den?
Ja det var lite skumt. Men jag har nog insett att jag antagligen kommer köra i dnd mode hela tiden ändå, det verkar funka som jag vill. Tack för...
Ja den har jag hittat, men tyvärr finns inte Do not disturb att välja där. Jag har den för Silent (den var vald från början), men den växlar bara...
Hmmm, nu hittade jag precis Do not disturb i inställningar som verkar vara det jag letade efter... [emoji16] Då är bara frågan hur man får till...
Någon som vet om man i EMUI kan få till något liknande "Stör ej" som man har på tex en Pixel 2? Köpte en Mediapad M5 och stör mig på...
Jag tjata lite jag också nu... [emoji4]
Jag beställde i fredags från NoN, ligger och väntar på att plockas upp på vägen hem idag... [emoji4]
När jag körde min Pixel 2 med engelska som systemspråk så fungerade det att väcka telefon och starta Assistant från låst skärm mha OK/Hey Google....
Vad jag har förstått så går inte detta ännu tyvärr.
Ja där är den ju! Hmmm, den borde ju inte gå att missa. Undrar om det är där hon fastnat eller nån annanstans, svårt att hjälpa när man inte ser...
Nej det är nog inte Google kontot/inlogg som är problemet utan det verkar vara just när de ska försöka ladda ner nån app. Har också för mig att...
Hej, Försöker hjälpa min svägerska igång med en Samsung Galaxy J3 (på distans) hon köpt till sin dotter tänkt enbart för spel. Det verkar som att...
Det är inte så att du måste trycka på "Kom igång" och slutföra några initiala inställningar som saknas? Kanske det funkar efter det...? Men det...
Nu blir det till att prova denna. Har druckit Curiosity Cola innan och den är ju god... [emoji39][IMG]
Sådär hade jag också och kunde inte fatta vad som var fel först. Sen upptäckte jag att det fanns ett stäng-kryss uppe i vänstra hörnet när DN kom...
Samma för mig också. Kan inte hitta svenska att välja i listan heller. Svenska som systemspråk.
Min med, ändrar rösten nu.
Det går bakåt!! [emoji853] 11,4% tidigare idag och nu 11,2%
Jag har lämnat Google betan men det har tyvärr inte hjälpt mig. Testade senast idag på lunchen. Går nämligen tillbaka till engelska igen direkt...
Så hade jag med förut när jag kört svenska ett tag och bytte tillbaka till engelska, sen efter några timmar/nån dag så hade rutiner kommit...
Undrar om detta skulle kunna vara en orsak till en pausad/långsam utrullning. Om detta är helt nytt så kanske man kom på att man ville ha med den...
Jag har menyvalet ändå ser jag nu. Inställningar, System, Rörelser, dvs inte System, Avancerat, Rörelser. Min står som aktiverad men det händer...
Jag har haft min på svenska i princip hela tiden sedan i onsdags (eller var det tisdags, iaf då de sa att det skulle börja funka) och jag har inte...
Nja, sådär skulle jag säga. Ganska god men för det priset (28 kr) hade jag nog väntat mig mer. Tyckte den smakade något kemiskt/konstgjort...
Ska prova denna nu, återkommer med omdöme senare...[IMG]
Jepp, tror man måste ha ett språk som stöds för det. Min slutade fungera så fort jag bytte till svenska. Och jag tror menyvalet försvann också.