Separate names with a comma.
Jag har också lite problem med batteristatus efter sleep (kan visa 100% igen vid påslag). Mitt andra problem gäller kalendern som inte kan synka...
Du valde väl intel eller amd i driverkatalogen också? Skickat från min DMTECH Tablet 725H (Jelly Bean 4.1.1) via Tapatalk 2
Jag har noterat 2 problem med senaste JB versionen. 1. Set går inte att synka kalenderprogram med googlekontot. Går man in under...
När jag ändå arbetar gratis för Netlogic :).... Här är den gamla första Jelly Bean uppdateringen:...
Visst kan jag hjälpa till! Jag har lagt upp kopia på Jelly Bean uppdateringen som är daterad 2012.12.21 på Netlogics hemsida. Jag har också...
Laddade ned senaste uppdateringen och uppdaterade utan några problem alls. Kanske beroende på att jag följde tidigar instruktioner från...
Kolla mitt gamla inlägg när det gäller drvers till amd. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Jag hade också problem med drivers. Har en amd pc och det verkar som man måste gå ned i rätt amd driversubdirectory när man pekar ut var drivern...
Jelly Bean-uppdatering gör 725H till en helt ny platta. Det känns som den är många gånger raskare nu + alla andra fördelar med jb. Har gått från...