Separate names with a comma.
Ja den kör jag. Pro. Man du raderar det man tycker man aldrig använder. Som bixby och annat för min del.
Jag gjorde som du sa samt kör package disabler och har stängt av allt jag inte använder. Har dragit 5% på en timme... Jag hade rätt bra batteri...
det går inte o ge den någon vinkel alls så det inte blir en så brutal drop?
undra om man kan klippa i plast svampen så den blir mer som en ramp istället för fritt fall...
Fick du inte med någon triangel?
16h på batteri. Och 15% kvar. Räknar med över 7h i screen on tid... Jag är extremt nöjd. [IMG]
Jo men dumt o länka till en bild som inte har en söndring skärm som han påstår. Det är ett skärmskydd som är sönder.
Uhm... du visar en spricka på ett skärmskydd...
Om inte annat som en laddstation?
Ah. Men med andra ord är detta något som berör en extremt liten grupp som inte surfar från samma SiM. Och som tvunget måste göra det samtidigt som...
Jag är rätt nöjd hittills. Visste att det inte skulle vara bäst i klassen @ Mi Max 2 stuk men närmare s8+. Igår på första dagen fick jag 4h screen...
Åh ok. Men har inte dom fixat det med VoLTE?
Vad krävs för det då?
Asså helt ärligt fattar jag inte problemet. Du kan ju ändå inte prata med 2 samtidigt. Så du sätter ju det andra samtalet på standby. Om inte det...
Det är ett sjukt bra skydd. Och det är samma lim som tillverkare använder mellan LCD och glas.
Första gången jag kopplade till min Audi A6 så kopplade den upp perfekt som alla mobiler brukar. Men när jag fick samtal och svarade så lade den...
Monterad på s8 var bättre och lättare än på en iphone 7 plus. Så hoppas verkligen den blir lika bra som på s8+.
Mitt dome glass blev skickat idag :)
Köpte en Note 8 av Johan. Perfekt paketerat och emballerat samt super snabb frakt. Tack för en riktigt smidig affär.
Sålde en telefon till Zoobo. Snabb betalning och fin kontakt. Rekommenderas.
Köpte en Note 8 igår här på forumet och gick in till member appen. Fick igenom DeX. Så nu blir det bara o vänta då.
Verkar variera en väldans, Speciellt när man kollar reviews och märker hur det pendlar från 4h screen on till 8h...
tar den.
Sitter på en lånad honor 5x så jag har inga notifikationer eller slack/discord. Imorgon eftermiddag ska det vara åtgärdat.
Avslutad.
Beror helt på vilket försäkringsbolag du har plus att det går att läsa annonsen. Då ser man vad som ingår.
Nej men den går på imei. [IMG]
Ok. Jag tänker vi avslutar detta ikväll och Prodrive leder. Vi säger 20:00 ikväll.
Har ett bud från @Prodrive på 5600:- Lite lågt än känner jag men som sagt. Kan ändå inte skicka föränn tidigast på fredag. För bud runt 6500 kan...
Berätta gärna hur det gick sen ☺️
Tror inte det. Den går ju på din backup.
https://play.google.com/store/apps/details?id=org.faked.isms2droid&hl=en
[IMG][IMG] Kommer lägga ut den på fler ställen.
Har en iPhone i fint skick. Helt repfri skärm med skärmskydd sen dag ett. Köpt 2016-10-20. Original kartong med oanvända lightning lurar samt...
Ah svårt det här... [emoji5]
Möjligtvis mer intressant än iPhone X faktiskt. För skärm, faceid var väl enda skillnaden va?
11000:- för en telefon utan garanti... Kul. [emoji23]
Testa fabriksåterställning. För när du returnerar eller gör garanti ärende är det det första dom gör.
Har du något annat som hinner koppla till dom snabbare? När frugans iphone var för nära när jag hade s8+ så "vann" den alltid kopplingen först.
Ta foto med en potatis eller en kamera. Det är nog mitt största argument till varför jag gick från mix till s8+. Mjukvarumässigt så är miui...