Separate names with a comma.
Länka gärna till vad du köpte. Tack. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
14. 1 som fixar bootloop finns oxå ute ;) Iofs så verkar en del ha problem med 14.1 oxå. Jag har kört båda två utan problem. Sent from my...
Vilken kernel kör du? Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Franco 14 finns ute nu. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Min favvo oxå :) Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Jag har med läst det där om lightflow. Tydligen kunde det aktivera webscript som jag tipsade om innan, kanske är en kombination på något sätt? Om...
Ingen risk att man kan visa vinden i m/s? Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Jag menade mest att hans kernels ger höga värden på diverse tester. Google lite och se efter. Extrema var bara ett kraftuttryck. Sent from my...
Är det inte så att Dalvik-cache ligger i cache och är därmed helt onödigt att wipa om man redan wipat cache? Eller har jag fel? Sent from my...
Jag vet inte exakt vad han har gjort, men jag googlade lite och alla verkar tycka om hans Kernels väldigt mycket. Han skall nu ha beställt en...
Är det någon som vet vad det är för skillnad på denna Kang och Codeworkx CM9 builds?
Där ser man. Läste inte posten där det stod om beamtestet. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Va?! Ringer du med din? Sorry för meningslöst inlägg, men jag var tvungen. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
NFC-kretsen sitter ju i batteriet. Du kör inte med något fulbatteri som saknar detta? Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Ja, det så är det säkert. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Kolla under 'Tillgänglighet' längst ned finns 'Installera webbskript' sätt det till Inte tillåtet.
Kan det vara så att det är oformaterat? Sent from my GT-P7500 using Tapatalk
Finns det inte en app i appdrawen som heter typ bil? Eller jag kanske blandar ihop det med min sgs2. Jag kan inte kolla upp det då jag kör cm9...
Denna var iofs till headset. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Du har ingen hemförsäkring som täcker? Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Har du billäge aktiverat? Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Mifare classic 1k fungerar till vår tfn. Säkert andra storlekar också inom Mifare. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
En kernelguru vid namn morfic har släppt tre kernels till vår telefon. Han är känd för extrema kernels (Trinity) till bla Nexus S. Detta är...
https://market.android.com/details?id=com.TEST.android.lvh Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
En på XDA tycker detta är bra för Headset. Han lyssnar på all möjlig musik och denna setting var optimal enligt honom. Jag har inte testat...
Kolla först och främst att dina APN är korrekta. De finns i wikin. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Här är en ny launcher som liknar Nova väldigt mycket. Denna har dock lite mera features som jag saknat, bla geastures på hemskärmarna....
Ja, det är nog så. Men om du går in på denna länk så kommer du till en tråd på XDA av skaparen av appen. Där finns en länk till hans hemsidan där...
Det är inte så att du har aktiverat advance setting och ställt in volymen under basic setting? Aktiverar du advance setting så måste du ställa...
Håller med om att volymen är låg. Men med volume + blir det kanonbra ljud för mig. Vilka settings har du på speaker? Sent from my Galaxy Nexus...
Är du inloggad i Latitude? Om så testa att logga ut ur det. Det finns en bug att telefonen inte går ned i deep sleep ordentligt. För att...
Det skall inte spela någon roll att man har rootat. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
De är antagligen inte formaterade då de inte förstod vad jag menade då jag frågade. Men som sagt har man 4.0.3 så funkar det att formatera med...
Jag vill påstå att du har något fel på din telefon. Har du provat en fabriksåterställning? Ang custom roms så finns det säkert ostabila, men de...
Jag har inga problem med SwiftKey. Ang google konto så måste du även flasha gapps annars finns inga google appar med. Du måste nog läsa...
Inställningar, utvecklaralternativ, skala fönsteranimeringar & skala övergångsanimering. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
För Er med batteriproblem. Ladda hem Cpu Spy gratis från market, där kan man jätteenkelt se om telefonen går ner i deep sleep. Gör den inte det...
Har du beställt några? I så fall vilken sort? Jag funderar på att beställa några RT007 som är på 1k.
Kan du komma in i fastboot? Dvs håll in vol upp och vol ner samtidigt som du trycker på power. Kommer du in där så kan du bläddra upp ock ned...
Om du håller in bakåtknappen i webläsaren kommer du inte till bla bokmärken då? Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk