Separate names with a comma.
Ja precis. Använder alltid den fliken för där finns alla trådar samlade som jag är aktiv i. Funkar inte att gå genom alla forumdelar manuellt....
Fan va skumt, min hittar fortfarande inga ämnen :/ jag har till och med provat ominstallera Tapatalk This Nexus⁴ was Tapatalked
Funkar XDA för er i Tapatalk? This Nexus⁴ was Tapatalked
Det är i princip samma sak som att långtrycka på punkt. SwiftKey är det bästa tangentbordet där ute!
Haha, tack :thumbsup: En fråga till då. Roterar ni telefonen runt sin egen axel eller har ni er själv som mittpunkt och snurrar bara runt?...
En sak som jag fortfarande uppskattar med N4an är hur jäkla snygg den är. Det är kanske inte världens viktigaste för alla, men för mig betyder det...
Hur gör ni när ni ska skapa en Tiny Planet? Fotar ni ALLT runt er, som insidan på en boll om man säger så (hela marken, hela himlen)? Nexus⁴ has...
Det kan jag svara på. Dashclock heter den :) Nexus⁴ has Tapatalked
Skumt, det är fortfarande likadant för mig :/ Är väl sådana konton som automatiskt följer folk? Nexus⁴ has Tapatalked
Jag kan inte jämföra mellan de båda men jag kan rekommendera Nillkin! Nexus⁴ has Tapatalked
Coolt det blev med den där största byggnaden :D Nexus⁴ has Tapatalked
Händer det här er också i Tapatalk? Får inte upp några trådar alls på XDA. Nexus⁴ has Tapatalked
Hmm, kanske inte. Jag använder inte den alls själv så kan tyvärr inte hjälpa dig där. Men låtarna ligger ju lokalt på telefonen så du kan ju...
Långtryck på valfri låt och välj Ta bort? Nexus⁴ has Tapatalked
JEFLAR va bra Bioshock Infinite är!
[IMG] :)
Glad påsk lite såhär i efterskott! [IMG] Nexus⁴ has Tapatalked
Tycker färgen på bakgrunden är hemsk, annars ser det fint ut. 6/10 [IMG] Nexus⁴ has Tapatalked
Ändrar sällan mer än bakgrunden. Här har jag dock bytt stil på klockan också. [IMG] Nexus⁴ has Tapatalked
Hahaha :D
Ensam Hemma 1 & 2 Alltid kul att se om filmer man växt upp med. Ensam Hemma har verkligen sin charm! Nexus⁴ has Tapatalked
Sliding Messaging är också en populär sms-app. Liknar stock men är lite trevligare och har lite fler funktioner. Nexus⁴ has Tapatalked
Tror det där är HD Widgets Nexus⁴ has Tapatalked
Glad påsk på er! Hoppas ni får en bra helg :) Nexus⁴ has Tapatalked
Jag hade Google+ helt inaktiverat och all positioneringstjänst helt avslagen. Nexus⁴ has Tapatalked
Verkar nästan som att vi råkade ut för samma saker. Någon på XDA föreslog att det räckte att wipa cachen i recoveryn. Jag gjorde en factory reset...
Det funkar väl bara (bäst) med läderskor (gamla hederliga fotbollsskor)? Skickat från min Nexus 4
Detta? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gau.go.launcherex.theme.simpletheme Skickat från min Nexus 4
Har redigerat den lite med standardappen. Tycker det är dags för vintern att försvinna nu! [IMG] Skickat från min Nexus 4
Du tar ett vanligt screen shot, sen använder du appen Device Frame Generator för att infoga det i valfri telefon. Skickat från min Nexus 4
Har svårt att hitta snyggare ikoner än DCikonz. Några tips? [IMG]
Till sommaren blir det ny dator för mig. Har fått gå ner till low settings i BF3 för att det ska flyta på bra, men jag kan verkligen inte klaga på...
+1, den är helt fantastisk. Bästa appen jag köpt någonsin tror jag. Skickat från min Nexus 4
Haha sjukt att jag missade det.
Tack! Skickat från min Nexus 4
Snyggt! Vad är det för telefon du har? Skickat från min Nexus 4
Jag brydde mig inte om honom. Det finns något ospännande med personer som saknar rädsla, vilket han verkar göra. Men tjejen och barnet fastnade...