Separate names with a comma.
Fan fick en varning på minhembio.. var tydligen inte ok att referera till iPhoneanvändare som sånna vars andedräkt luktar sperma :P
Hmm låter inte så friskt :P men min 1.2A laddare fungerar utan problem iaf :)...
Länkar till bloggar/projekt/onödig text/you name it
Har sett en guide antingen här på forumet eller åt andra håll, men det är klart doable :) Dock öppnades sjävla fjärren upp för att löda på andra...
Man tackar för att du la ner tid på att förklara det grundligare :D behövde du verkligen 2A? 1.2A har gått svinbra med både min Desire och Desire...
precis sånt jag vill ha, bara mata på med konstiga alternativ som fungerar :)
Tror billaddarens kabel är lite speciell, då den känner av om man ansluter den, min telefon ska dra på Bilpanelen när jag kopplar i billaddaren,...
Jävla macfag!
Oh shit :( skäms ju fan själv när man hör kollegor som inte kan se skilland på bajs och telefon, Kjell & co har ej något trådat headset som...
Kan mod ändra Trådnamn till "Lista med kompatibla tillbehör för Androidtelefoner" ? Har märkt att det finns drösvis med trådar överallt där folk...
Har nog den billigaste lösningen :) snip+snip+3.5mm hona+löda = original headset+ valfria lurar :D
Ajfan :( tackar för informationen iaf! :)
Lär ju dö av epilepsi innan man tar sig till bilderna :P och publicerat längst upp är felstavat
Finns väl en tele2 app där man kan busringa med Frank the Sheep ^^
Haha ja! hände skit ofta igår! nu har han lugnat ner sig :P
Blev görnöjd nu! [IMG] TypoClock Beautiful Widget [IMG] Switchpro Spotify Bankdroid
Kan ta en kik på det om du vill, ska det nya utseendet påminna om det gamla eller ska det vara en total redesign? jag är en grafiker som man måste...
Beror på vad det är för något som ska göras, är det något som kommer synas mycket osv så ökar ju det motivationen :)
Kollade inte på alla bilder förens nu.. varför är det bara en bild? och olika färgvariationer? lite antiklimax :/
Pixles Per Inch, används inte så ofta då DPI används mest inom tryck (som sagt ovan) men om man utgår från 300dpi så vet man att man har bra...
Tror jag gör rätt, har inte ändrat något sedan jag skrev förra meddelandet.. [IMG]
Ja synd om stackarn :/
I själva tasken för "när hörlurar sätts i så ska spotify slås på" då eller? för jag har lagt till kill app spotify, fast händer ingenting när jag...
Dagens citat!! :D Tung, stor är väll det jag fått höra hittils, inte viftat med den allt för mycket.
Vilken app?
Nu låter du som Telia nissen som kom in till våran butik brevid och skrämde skiten ur en när han sa att DHD skulle dras in pga fel :P han var dock...
Hitta den lite tidigare här i tråden, [IMG]
En polare fick mig att installera Tasker, verkar rätt vettigt :) Enda jag gjort hittils är 13:37 varje dag så vibrerar telefonen ^^ När...
min sugpropp har aldrig ramlat av.. man suger ju fast den en gång och sedan har man en till spak som suger fast den ännu mer... har man den på...
Det sas att Apple inte dissade sina telefoner.. där har dom dissat en, just making a point. Ha så kul att vara en izombie i mängden :)
Hur är det med iphone 2g? var det inte den som inte kunde ta den nya iOS uppdateringen? eller ja 70% kunde väll inte ta den för telefonen var för...
Haha bra där! :P röstat nu :)
Undrar om någon försäljare kan bita på mig :P Desire HD med tele2 snackis 19 + datapaket.
Om någon tar bort rumpa från rubriken så kan jag tänka mig rösta :P
Fick mail om att den finns i lager nu men det står fortfarande "meddela mig" -.-
Rätt spontant så skulle jag inte köpa en hållare med sådan lång arm, du kommer inte kunna se vad det står på skärmen av alla skakningar.
LauncherPro+ ftw ;)
Du vet att android inte fungerar på windows när det gäller ram minne? dessutom har du 750MB ram, så du är knappt uppe i hälften utan taskkillern
Det är ju det som är det fina med denna launchern, den gör så mycket mer än bara öppnar program. Du kan ställa in så att den ringer din mamma vid...
Är väll ändå fel forum?