Separate names with a comma.
huheeje, jag hittade det som jag skrev längre upp, men jag hade velat ha en app som man inte behöver gå igenom menyknappen för att komma till...
Strunta i AD, skrev fel. Hittade buggen. Man måste vicka på telefonen så det blir "widescreen" då går det att klicka vidare för att skriva in...
Mycket bra svar och förklaring! Är helt lost när det gäller android märker jag nu. Inte alls vad jag hade förväntat mig och det verkar gå att göra...
Tack för era svar! Låter ju bra att det går att konfigurerar det mesta, sånt gillar vi, även fast det låter som att jag har tummen mitt i handen...
Jo, jag förstod det, testade Rocket dialer som jag förstod är ett annat rom. Men här visas det SMSen som ett samtal så även fast jag skickar SMS...
Tjenare, använder appen som heter "Hotmail" Måste trycka på menyknappen för att sedan välja mapp.. Detta kändes besvärligt. Hade helst sett att...
Tack ännu en gång! Men jag får INTE fram mina mappar. Har försökt och försökt men det går bara inte. Jag ser min mail som är i inkorgen och jag...
Jaha okej, tänkte om man skulle köra in några saker, typ som updates eller liknande. Hur görs säkerhetskopiering t.ex? Jag var nöjd med Itunes...
Förresten, vilket program ska man använda till telefonen? Om man ens gör det? tänker på något som motsvarar itunes fast till samsungen? :-)
Oj, här fick man massor av svar :-) Tusen tack!! Ska testa och se om jag blir något klokare på denna lur!! Ursäkta att jag frågar men vad är...
Hej! Har sökt men inte hittat något som hjälpt mig och snart får jag damp-anfall på telefonen :-) Jag har några funderingar och behöver hjälp...