Separate names with a comma.
Prisjakt funkar inte av nån anledning? Facebook vete fan...sån skit har jag inte. Men man kan ju lägga en webb-genväg på startsidan i värsta fall. ;)
Ja, min funkar fint. Som du ser vid beställning så finns det några alternativ på extraprylar (div. kablar mm)...bl.a finns alternativet att man...
Frågan är ju om den verkligen har Android Market förinstallerat...jag är osäker på det? Finns bättre ställen att beställa från med lika bra...
Testa med MX Video Player då...finns på Market.
Funkar fint på min Advanced. Vad använder du för spelare för att spela upp klippen via SVT Play-appen? Jag kör med MX Video Player. Funkar...
Att handla "direkt" fr. Kina/Hong Kong via t.ex Ebay kan nog ha sina risker? Men finns det en seriös mellanhand som har lite koll så bör ju...
Mer eller mindre för skojs skull beställde jag ett sånt här ställ med tangentbord för 77 spänn inkl. frakt till min Novo 7"...och kan meddela att...
Kan säga att fotona blir förvånansvärt bra i normalt dagsljus iaf...det finns ju ingen blixt, så fotografering i dåliga ljusförhållanden är bara...
Det står i regel vilken version dom har, så nån uppdatering själv ska du inte behöva göra. Men vill du ha en med 4.0 så skulle iaf. jag vänta ett...
Någon som fått den medföljande fjärrkontrollen att funka? Testade nu...men det hände ingenting tyvärr. :-/ Har läst nånstans om att den inte...
Stor skärm? Den är ju bara 7". Anser att upplösningen känns alldeles lagom faktiskt...och behaglig för ögonen. ;) Edit: Kopplade plattan till min...
Testade Skype med min förut, både vanligt samtal samt videosamtal...funkade klockrent! :)
"Callahan" Som jag skrivit tidigare i tråden: "Summa totalt för rubbet inkl. frakt blev 1164 kronor" ;) Men otur som man har ibland så blev det...
Hej igen. Fick min beställning fr. http://bestmid.com/ idag. 11 dagar tog det fr. jag beställde den. En Ainol Novo 7" Advanced (latest batch) med...
Hoppas du läst detta också: "plz note: now the android 4.0 is a beta version,it is not have preintall market ,and there exsit some little bugs,...
Såg att du skrivit bl.a: "Dålig Wifi-mottagning, det finns tydligen fysiska hack för det" Ska tydligen vara fixat nu i dom senare...
Ja då...det ska jag allt göra "luddawg". Men jag räknar med att det tar MINST 1 vecka till innan jag får den. Valde det långsamma och billigare...
Hej. Tycker faktiskt inte Merimobiles har så bra priser ändå? Beställde min Ainol Novo 7 Advanced (latest batch) fr. bestmid.com. Där är priset...