Separate names with a comma.
Min är i toppskick. Är otroligt nöjd egentligen men alltid kul att prova nytt. Om nån har intresse så är det bara att skriva.
Grabbens grafikkort har tydligen gjort sitt. Satt i burken vi köpte begagnat för några år sedan. Är ute efter ett nytt men har noll koll. Han...
Hittade ingen post, finns säkert men .. Erfarenheter? Håller den måttet 2025? Är ej kräsen på nåt sätt. E-wheels E2S V2 PRO | Elsparkcykel |...
Har i ärlighetens namn inte tagit mig tid att läsa texten. Så kan mycket väl stå att detta är nåt ogrundat. Vet inte riktigt vad jag tycker om...
Röd iPhone 12 128gb i mycket bra skick. Bytes mot (helst appletv4K) eller Googles senaste streamer . Förslag mottages på annat inom elektronik.
Mycket gott skick 92 eller 93% batterihälsa 2500kr+ i bytesvärde. Bytes mot soundbar inkl sub . Några år gammal gör inget men ingen lågbudget....
Är i mycket gott skick. Man kan se små små spår av användning men absolut inget man ser om man inte verkligen söker i rätt ljus. 128gb 92%...
Exynos varianten Bytes mot pixel9pro/xl XL föredras men kan diskuteras Detaljer tas via pm
Nån med erfarenhet av dessa , kan inte välja mellan deras olika väggpaneler.
Nån som har en magsafe laddare för iPhone och aw för ett rimligt pris?
5g router / wifi förlängare. Öppnad och funktionstestad endast. Bud funkar,2000kr plus frakt eller hämtas i Borås eller i närhet. Bytesförslag...
En helt ny oanvänd Amazon.se Söker ny ägare . Är öppen för bytesförslag . En sjysst klocka skulle funka. Gillar automatiska dykare men förslag...
Har några nudientskal som är använda enbart för testning några minuter för iPhone 15pro. Nypris är runt 500kr styck.[ATTACH] Säljes för 200kr...
Svart föredras. Inga skador/repor. Så ny som möjligt önskas.
Testar och ser om man får napp. Svart 15pro 128 finnes S24ultra sökes Detaljer tas via pm
Långshot. Bytes rätt av eller överenskommelse om nån fått till en bra deal via nån operatör och vill ha ett snabbt byte till en iphone.. 29...
Har en svart nothing phone1(256gb om jag minns rätt) liggandes. Om nån har en Appletv liggandes och vill byta så hojta. Affär gjord med medlem här.
Halloj Dags att låsa upp och roota min p7p. Tappat mina skills efter åratal av att inte lekt med sånt. Xda finns ju givetvis men vilken metod är...
Oanvänt pga felköp. [ATTACH]
Har en svart 256gb, inte nyskick men inga större skavanker. Finns spår av användning På ramen men inga större. Pixeln behöver rimligtvis inte...
Hej hadet som syns på bilden inkl laddare och original lådan samt kvitto. Köpt i slutet av dec 2023. Bytes helst mot en vanlig klocka. Kom med...
Har en aw som titeln lyder inkl ett par extra bands. Bytes mot en sjysst smartwatch modell nyare. OnePlus senaste,Samsung gw classic, kom även...
Min är titanium färgen i toppskick. Ute efter som rubriken lyder. Jag är ute efter mer än 8gb i ram. Finns i Borås. F2f föredras annars kan post...
Som rubriken lyder. Finns i Borås. Kan skickas men föredrar f2f.
Nån med erfarenhet/tips? Har en iphone 15pro om det skulle göra skillnad.
Väntar på svar ang ett byte men testar här oxå. Har en 15pro128 grå. Toppskick. Ute efter en inte allt för gammal 23u med 12gb ram alt en s24u,i...
Söker en s24u. Är ute efter nån som inte har panik med att sälja då jag måste sälja min ip15pro 128 titanium först, privat eller via swappie tex....
Ett sista försök för ett byte. Sen ger jag upp och hoppas att ios18 kan få mig nöjd. Har en titanium i toppskick ink en watchSe v2. Är ute efter...
Har en titanium 128gb i toppskick. En aw-se ett par månader gammal inkl några extra band. Kvitto givetvis. Vet ej rimligheten men är ute efter...
F2f byte alt att du skickar din först. Finns i Borås. Svårt kanske men även s24 ultra är av intresse. Mer info för båda parter i pm
Vet ej om det finns olika generationer av aa-w men den jag har funkar klockrent samt så samlar den damm. Alternativt om nån har en carplay dongle...
Fått som betalning för skuld av en bekant som vunnit den i nån tävling. Kvitto saknas. Bytes helst mot nåt i teknikväg. Är öppen för det mesta....
Nån som har en apple carplay dongle som inte är skit och fungerar som det skall? Vet att AAwireless skall funka med appme(beta) men har inte...
Önskar köpa en Apple watch som inte är utdaterad.om nån har nån liggandes? Har annars en fin Seiko som bytas rakt av med (värde 2000-2500kr)
Nån som är sugen på ett byte? Aw7 möjligtvis. Kom med förslag om intresse finns. Sieiko SKA791P1 läderband original inkl metall länk [ATTACH]
Nån som är intresserad av ett byte?
En snabb googling, är denna nåt att ha? Adler AD 7044 Skaftdammsugare - Köp på 24.se Behovet är ett radhus ca 110kvm+ som skall kombineras med...
Nån som är sugen på ett byte så hojta. P7p är i haze färgen 128gb i toppskick. Fick en ny i ett garantiärende för ett tag sen . Distansbyte är...
Nån som använt pixel flasher för att roota sin pixel? Är i tankarna på att roota min p7pro. Tänkte om programmet är lättanvänt?
Bytes mot pixel watch2 om nån inte har behov av en efter div deals. seiko mens kinetic ska791p1 Metall länk plus original läderband. Knappt...