Separate names with a comma.
thank you bro! och tack Jnsson du är alltid pigg på att svara ! cheers!
okej jag förstår shit det är så komplicerat med abonnemang att man vill köra huvudet i väggen. så telenor fri kontantkort är ungefär vad jag...
kollade precis telenors kontantkort dom verkar tyvär ha dålig hatsighet bara 6mbit det står inte om det är 3g eller 4g men måste vara 3g då....
ok så jag kan pausa abonnemanget om bindningstiden gått ut utan att säga upp det ? hur länge kan man detta vet du det? (ska ringa telenor imorgon)...
vad menar du ? går det inte att köpa till mer surf ? Mitt abonnemang nu har bara 1gb surf/mån men om jag surfa efter det tagit slut så kostar det...
nej tyvär har redigerat inlägget så du förstår kanske varför nu hehe sorry.
Tjena har telenor 149 kr månaden abonnemang med 1gb surf + 9 kr per dag för ytterligare surf om min 1 gb går ut vilket det alltid gör. Ska...
ok men gör det någon större skillnad för skype undrar man. Eller är det mest hur bra Ms och mbit/s upp man har som gör mest skillnad kanske....
okej självklart skall detta kollas! men vet du om hårdvaran i note 3 gör att skype samtal flyter på bättre och ger bättre kvalitet? (jämfört med...
någon som hunnit testa skype kvaliteten via lte? funderar på att köpa en note 2 men om note 3 är bättre på den här punkten så överväger jag...
Tjena Funderar på att köpa en note 2 nu i dagarna . hur är skype kvaliteten ? Behöver göra ett skype samtal till Portugal nästa vecka min...
tack killar! då har jag ett bra abonnemang med andra ord? betalar 149kr månaden ringer för dom 69 öre min. och så ingår det 1gb surf vilket tar...
har android 2.2 haha en gammal sonny ericsson som ingick i mitt abonemang dags att upgradera snart!
Tjena har Telenor och dom säger jag surfar för (40 gb) om månaden visst jag surfar mycket men 40 låter galet högt men ni som är mer insatta kanske...
ok jättebra information killar!! man tackar:)
jo jo självklart men det är väl mer och mer hackers som börjar använda sig av virus/malware/spyware etc som pratar android språk?
men om man importerar en 32 eller 64gb version från något annat land då ? tex england danmark norge eller så ? från en pålitlig affär tex...
är också riktigt sugen på den nu men väntar nog lite ytterligare innan jag bestämt mig.. det enda jag faktist är lite missnöjd med och som är...
ok tack hund.. om man råkar komma in på fel hemsida då? typ någon med massa malware och spyware på?
ok ja jag har hört detta från en del andra också.. vad tror du om samsung galaxy s4 den ska få något säkerherts system som heter knox tror...
men vad är inte risken då när man är ute och surfar kommer inte brandväggen med anti-virus programmen vara bra att ha ? eller har mobilen inbyggd...
Tjena killar och tjejer har en ganska enkel fråga (tror jag) hur blåser jag rent min android enhet till fabriks återställningarna? och sen...