Separate names with a comma.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=25913139#post25913139
Och vad tycker du? Jag provade lite, sedan gick jag tillbaka till CM9, flashade dock också det nya modemet. TW har en del fina funktioner som...
Provade Apex Pro nyss men fick ingen respons alls när jag provade tvåfingersvepningarna efter att ha aktiverat dem i inställningarna. Därmed vart...
Med största sannolikhet.
Hmm. Vanilla är ju snyggare och jag saknar tablettläget, så jag ska prova att köra in CM9 igen tillsammans med modemet från detta släpp. Wipe på...
Du måste nog fabriksåterställa din telefon för att få till det problemfritt.
Som jag förstår det kan man i ditt läge flasha CFs kernel med Mobile Odin, starta om och sedan flasha själva rommen, också med MO. Själv har...
Ska ge mig på att flasha stock ICS och försöka få/behålla root. Laddar ner just nu från denna mirror:...
Ja men det var en annan sorts batteri :)
Härligt :) Mer än tills den indikerar att den är fulladdad och kanske någon kvart eller halvtimme till behövs inte.
Mugen har tillverkat ett batteri på 5400 mAh till våran Note. Någon som är sugen? :)...
De flesta "hemskärmsappar" s.k. launchers som man kan ladda ner i google play kan köras i landskapsläge, åtminstone efter att ha aktiverat det...
Tackar :) CM9 i tablettläge och launcher Apex. mClock med tema Stacks. Bakgrunden: http://dl.dropbox.com/u/12479169/Airplanes-picsay.jpg.
Den är ju väldigt skön att surfa på för att vara en telefon men är jag hemma surfar jag nog hellre på laptopen. Så vida jag inte ligger i soffan...
Kör CM9 nu men liksom alla AOSP/AOKP-rommar som jag har provat så fastnar i bland klockan i statusraden och ofta samtidigt i widgetar, avhjälps...
Gillar svart bakgrund på amoledskärmen. [IMG]
Jag skulle säga CheckROM. Väldigt stabil och bra batteritid. Nu har jag inte kört GB på ett par veckor men jag tror inte det har hänt så mycket på...
Det är bara att genom Odin flasha en stock-GB så är telefonen klar att lämnas in till verkstad, eller uppgraderas på officiellt sätt till...
I ditt fall kan det handla om någon dåligt kodad app annars. Om du vill kan du fabriksåterställa och sedan återinstallera bara ett par appar om...
Zombie Smash - man ska skydda ett hus från zombier genom att snärta bort dem bl.a. Kul och väldigt välgjort, och rätt populärt på iOS tror jag. [IMG]
Måste tipsa om att det är rea på OfficeSuite Pro, kostar 7 kr i stället för 100+ till och med den 10:e maj....
Tar gärna bakgrunden :)
Reloaded-modden, vad är det? Tar gärna en länk. Vet du hur tabletläge funkar på CM9?
Gå in i gmail på datorn, sedan kontakter. Seda finns det någon stans, under "mer" tror jag, ett val för att sammanfoga dubletter.
Har gjort en clean install från repack till 1.4.26.1 men råkar i bland utför att klockan i statusfältet hänger sig. Detta skedde i telefonläge...
Maj/juni är det sagt nu. Ändrat från tidigare april/maj.
Har ni gjort en clean install då från repack? Flasha i så fall LP1-modemet mha mobile odin. Med det har jag inte haft varken SOD eller reboots.
Ser att Clas Ohlson har rabatt på Creative Labs-högtalarna till och med i morgon onsdag 2 maj, 319 kr. Det blir ett köp för mig till mitt badrum. :)
Prova en annan videospelare som inte tappar bort sig. Tex MX video player. Det sistnämnda är nog bara att lära sig att leva med.
Har inte haft några stabilitetsproblem med webbläsaren alls.
När man gör så som han skrev så sparas de på telefonens minne, dock i någon svårfunnen mapp. Borde ändå dyka upp i galleriet, kanske efter en...
Fast det vore ju tråkigt om alla hade dollar ;) För att inte tala om hur mycket svårare det blir att styra det egna landets ekonomi... Roligare...
Man måste ha ICS och de följer med liksom S-Planner och är inget man köper från Samsung store. I kalendern går du in i inställningar och väljer...
Du får inte ens ladda ner privata appar, då är det nog ingen bra idé att börja roota. Behåll din privata lur vid sidan av jobbtelefonen. Nu vet...
Varför skulle du vilja ha dollar? Nja, euron blir det nog inget med, får vi hoppas. Haha!
Tror han menade att de har tagits ur tjänst pga händelsen.
Haha! Snacka om omständligt ja. Jag köper gladeligen ofta appar men skulle jag vilja ha det här spelet hade jag snarare försökt få tag på apkn tyvärr.
Ny anteckningsapp från Samsung som kommer med Notens ICS - en del av "Premium Suite".
Jag har magnet i mitt fodral och inga problem... Har till och med bankkortet i fodralet och det har inte avmagnetiserats...
De ser rätt bra ut och 200-kronorssedlar är bra att ha. Men jag tycker det är lite synd att peta Gustav Vasa från 1000-kronorssedeln; tycker att...