Separate names with a comma.
Har inte kommit så långt bara installerat ett par appar. Så testar att följa ditt råd med fabriksåterställning och sedan installera allt. Tack :)
Å fan, Får ta och kolla på det sen.. Jag som är android noob också..Nu när jag installerar appar, så får jag ibland två stycken ikoner av...
Har precis hämtat ut min edge+ gold nu med. Beställdes från 3 i måndags förmiddag.. Nu har man lite att göra, Kommer från IPhone så kan inte...
Någon som har tips på vart man kan köpa ett schysst skal, samt plånboksskal? Gärna svensk butik då min telefon kommer om någon dag bara.
Narcos, grymt bra serie.. Pablo Escobar 4 President!
Nu har mitt abonnemang uppdaterats på mitt inloggningskonto på Tre. Hoppas dem skickar den idag så kanske man får den imorgon =D
Var har du beställt ifrån? Jag beställde från 3 idag. Har inte fått något mail eller dylikt där jag kan spåra paketet.
Grattis.. Vilken färg tog du? :D Hur känns den? Min kanske kommer innan fredag då. Beställde min idag.
Precis ringt in och beställt en guld färgad på 3. Fick med plattan, samt "KitVision" ska vara någon billigare variant av GoPro. Han som jag...