Separate names with a comma.
Herregud!?? Jag har fördjupat mig i Android i tre månader. Riktigt omfattande djupt... Det som gör skillnaden mellan Android & Apple är...
Jag tröttnade på min Galaxy Tab och sålde den i grevens tid. Att få 3500:- för en produkt som man betalade 8000:- för (tre månader gammal) känns...
Samsungs surfplatta/mobiltelefon Galaxy Tab säljes (sjutums skärm). Vit och 16 GB minne. Medföljer även ett 8 GB minneskort. Skinnfodral +...
Väntar fortfarande på mina grejor... Skickades från HongKong för nio dagar sedan... Båt?
Hmmm... Tror du själv på det där...? Vi är fler som har erfarenhet av Galaxy Tab, och, jag är inte speciellt nöjd med batteriet. När telefonen...
Hmmm... Hur lång leveranstid hade du på laddkablarna? Väntar ivrigt på min beställning...
Denna fråga har jag ställt tidigare och ej fått något tips på... Irriterar mig väldigt mycket på detta med att knapparna på Galaxy Tab slocknar...
tack för svaren... Väntar ivrigt på grejorna... Kan väl ta några veckor kan man förvänta sig...
Bra tips! Jag har precis skickat efter tre av sakerna ovan. Dom kostade 17 dollar. Jag har betalt med VISA. Vad kommer det att kosta totalt?...
Hmmm... Lobbyist som jobbar åt Samsung? iPad & Galaxy Tab konkurrerar inte om samma målgrupp ens. iPad tråkig? Då tycker jag du skall skaffa dig...
Tja... Vad skall man säga...? Hallå! Det handlar inte om vad som säljer bäst, utan vad användare egentligen tycker fungerar bäst... Bara för att...
Hur gammal är du egentligen? Och, hur har du det med ditt IQ? Apple har sålt mer än 100 miljoner enheter med iOS. Så du tycker alla dessa nöjda...
Som ägare av både iPhone iPad och Samsung Galaxy Tab läser jag mycket här i forumet. Känner mig ganska nöjd med Android och min Galaxy Tab. Att...
Som jag har skrivit tidigare här: iPad är en fantastisk produkt. Galaxy Tab är en härlig pryl. Tabben kan ringa, fotografera, filma, har en bättre...
En sak till som irriterar mig till vansinne: varför slocknar lyset under dom fyra touchknapparna efter blott tio sekunder??? Extremt jobbigt när...
24-seven, jag precis som du har både en Galaxy Tab och en iPad 3G. Jag kan väl hålla med om att Tabben inte är helt perfekt... Visst, jag älskar...
Du kan inte mycket om iphone, eller hur...? Apples försprång handlar inte om pris eller teknisk brillians. Det stavas MJUKVARA... Android Market...
Tack för det... En fördel med Galaxy Tab jämfört med iPad är att Tabben har bättre mottagning både på 3G-nätet och när jag ligger på WiFi....
Stopp & belägg! Nu har du allt lite dålig koll på 4.2-uppdateringen till iPad... Jag är reggad som utvecklare och har haft betaversionen av 4.2 i...
Nu är jag ju lite färgad av den fantastiska tiden (tre år) med iPod Touch/iPhone/iPad, men, skall försöka skriva mina åsikter för och emot iPad &...
Någon här nämner att Firefox skulle göra surfningen njutbar på min Galaxy Tab... Hmmm. Kan inte hålla med! Sidorna renderas fortfarande väldigt...
Hmmm··· Kan du verkligen skriva till Galaxy Tabbens inbyggda minne? Till extern minneskort går ju bra i Mac OSX.
En annan frågeställning för en Android-nybörjare: Om jag köper ett program på Market, vet Google om senare att jag har en licens för detta när...
Tack för snabba svar! Att dra filer i masslagringsläget går ej i Mac. OSX kommer inte åt att skriva till Tabbens filsystem... Jag köpte ett...
Hej alla Android-freaks! Jag är en Apple-fantast som varit nyfiken på Android ett tag. En del säger att det är bättre än den instängda...