Separate names with a comma.
nja, det beror på priset, såg att den inte har HDMI heller vilket jag behöver, men som sagt allt hänger på priset, du kan väl skicka ett PM så kan...
du kan inte tänka dig sälja datorn och sedan köpa en 10" surfplatta?
vilken ROM kom du ifrån? in i recovery och wipa data och starta om Sent from my Galaxy S2 using Tapatalk
japp, du lägger in det i system/app mappen, ska inte vara några problem
endast borttaget:http://www.multiupload.com/IKDKNO6DHF är det något specifikt du behöver så är det bara att ta det från original VillainROM...
läs andra posten och ner: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1081368&page=302 har också tagit en del via PM med honom.
FR19 släpps såfort den är stabil (BETA just nu) samt använder sig utav EXT4 och inte EXT3 som man är tvungen att använda nu, Paul väntar på att...
Tja Här har ni en LITE version utav senaste VillainROM 1.4 *nerbantad över 100MB jämfört med stock VillainROM 1.4 *över 600MB ledig RAM *snabb...
1.4 ute nu http://www.villainrom.co.uk/forum/content.php/309-VillainROM-1.4-for-SGS2-Released
installera VillainTweak, finns en fix för browsern Sent from my Galaxy S2 using Tapatalk
går att överklocka GPU från 267MHz till 400MHz, lär ge fet prestanda boost Sent from my Galaxy S2 using Tapatalk
räcker med några procent, en flashning tar inte lång tid, åtminstone 20% kvar så är det lungt.
kör även jag 720p dels för att hålla ner filstorleken samt att jag inte ser någon skillnad, 720p ser tillräckligt bra ut, kör dock med en...
hehe, hur fan orkar du din jävla pajas? Du måste på allvar lida av någon jävla störning, hoppas du ramlar och slår i skallen så kanske du blir frisk
Exakt samma nummer som "bodyshot" och jag vet sedan innan att du är samma person. Sent from my Galaxy S2 using Tapatalk
Class 4 räcker för HD inspelning Sent from my Galaxy S2 using Tapatalk
spela gör man med PC/PS3/360 :-) Sent from my Galaxy S2 using Tapatalk
angående LCD Density, in i system mappen och redigera build.prop, ändra LCD Density till det du vill (jag själv använder 185) spara och starta om
LCD skärm jämfört med Super AMOLED, stor skillnad
CyanogenMod 7.1 [ROM] CyanogenMod 7 for the Samsung Galaxy S II :: V7.1.0 RC1 (9 Oct 2011) - xda-developers DEVELOPMENT/DEBUGGING ONLY:...
stockholm
bara vänta in CyanogenMod som är på gång
låst bootloader på Atrix Sent from my Galaxy S2 using Tapatalk
haha, erkänn, Inter var mer för dig när en viss Zlatan spela där? :D
Android in the dark, 10/10 ^^
nej, Launcher och ROM är två helt olika saker.. USB JIG återställer antalet kernel man flashat till 0, har beställt en som jag väntar på få hem...
du behöver inte oroa dig om garantin när du rootar, väldigt enkelt att återställa.
Japp CF kerneln fungerar utan problem
eftersom det är en KE7 ROM så har den i princip samma batteritid som alla andra KE7 ROMs, när han nämner att man ska radera lite Samsung appar i...
mycket bättre batteritid är rent skitsnack.
150 Sent from my Galaxy S2 using Tapatalk
helvete finns massor med trådar om just NFC, sök istället, man börjar tröttna om att läsa om det överskattade NFC Sent from my Galaxy S2 using...
flashade in KE7, Clockworkmod Recovery finns, tar en backup på min nuvarande ROM :D
500kr
ok, konstigt, prickade precis detta Quadrant resultat om det spelar någon roll... [IMG]
Har ni testat VillainROM 1.1? Jag upplever inget lagg alls Sent from my Galaxy S2 using Tapatalk
procent i batteriikonen är ju inga problem att ordna via VillainTweaks som finns till VillainROM, de är just VillainTweaks som är nice.
VillainROM är bättre
vart kan man få tag på Basemark GUI? tänkte testa det med min Galaxy S2 i 1.5GHz och se lite resultat :D
kanske man kan testa att dra ner Galaxy S2 till 1GHz alternativt att man drar upp Optimus 2X till 1.2GHz som den utan problem klarar av för att få...