Separate names with a comma.
Detta skyddet är det bästa i sin klass. Inget slår det tyvärr :)
Kör med ett UAG plasma ice och det funkar perfekt. Men vet att vissa spigen inte funkar. Kolla YouTube finns en kille som testat en hel drös med...
Wow. Mitt andra Whitestone Dome Glass sitter perfekt! Nu får jag hoppas den håller längre än den sista...
Han löste det. Var en widget som gjorde det.
Helt ok ju :) Du kanske ska ta o kolla med dom om dom kan garantera att den fortfarande är vattentät. För när mobylife lagar så kan dom inte...
Ah. Har skrivit lite om mina bravader på en annan tråd. Jag hade den i otroliga 18h innan jag slog sönder glaset med min ring. Höll på att tappa...
Och gifta män då... :På Hade tur att jag fick sista whitestone glaset :D dom e slut nu.
Har du wheater widgeten igång? Klocka med väder? Isåfall så är det därför.
*#0*# i telefonen och testa proximity sensorn.
Nä jag tänker bara på "jag ska inte har skärm skydd för jag betalar hellre självrisk" killarna som finns. Du får berätta sen när du får tillbaka...
Shitz... Inte bara o skicka in o byta skärm.
Köpte min via Samsung och har 3 samt VOLTE aktivt.
Mobilefun
Har på ett Samsung original just nu och det är sjukt tråkigt efter den helt underbara känslan som whitestone dome ger. Äsh. Beställde en på en...
Du kunde inte låta bli va? Ska beställa ett nytt med skatteåterbäringen :)
Audi a6 2014 funkar klockrent. Både telefon och musik.
Det knäppa för mig var att det inte gjorde ett skit med batteri tiden när jag stängde av en massa grejer. Snarare tvärtom. Bara Facebook e...
Nice! Lätt den blåa <3
Vad sägs om den som existerar i marknaden? Blå var bara på selektiva marknader i en limited utgåva. Men det ryktas om en roseguld färg. Färgerna...
Preliminära tester visar att kameran i Sonys är rätt dålig på mörka situationer. Även färgen på ljusa situationer är lite off. Men Sonys har ju...
Jo nu i efterhand så kunde jag ha lagt pengarna i sparkonto och kört på självrisk. Men jag e allergisk mot repor och hade lidit mer av att se en...
Testa en cache rensning först.
Tryck på "senaste" knappen och swipa fönsterna åt höger så tar du bort dom från minnet.
Du kan även öppna telefonen och trycka in *#0*# så kommer du till hårdvaru test.
Verkar inte så. Tror att det flytande limmet hade blivit konstigt på alla öppningar bak. Funderar på att åka till mediamarkt o be dom sätta på...
Kanske låter tråkigt men testa en fabriks återställning. För det kommer Samsung lätt göra innan dom letar hårdvarufel...
Har för mig att S7 edge har typ samma problem men det är designat med lite marginal så att den skulle överleva lite flex utan att gå sönder direkt...
Finns bara 2.4 på min s8+
Det e skit.. men mobilen är hel. Och nu kan även jag intyga att skyddet lämnar inga som helst lim rester på skärmen. Använde en alkohol pad för o...
Dum!! Jag tror att jag hade sönder den med min ring. Försökte haffa den i luften men daskade till den mer haha. Den landade på en mjuk jobbmatta...
Tänk om jag inte hade haft det på... shit... Jaha. Bara o beställa en till då...
Bwaaahahaha! Tappade mobilen på betong och höll på att dö inombords. Plockade upp den för att inse att skärmskyddet tog hela smällen. Den e...
Helt klart. Returnera o få en ny.
När kamera är på. Knacka lite lätt på linsen. Testa även att spela in och knacka lite på linsen. Fast jag hade nog gjort ett garanti ärende av...
Selecta automater funkar inte med länsförsäkringar visa kort :p
känns inte alls. Även när jag svipar från edgen in så känner man ingen kant. Och det oleophobiska skyddet som är på känns lika bra som på original...
Baseus glitter case. Har en blå och guld. Har även ett UAG men har inte vågat testa det än. Det ska funka dock.
[ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] Bygger på 0.33mm står det.
enligt YouTube videos på en kille som reviewar den så är det bara o ta bort som vilket vanligt skydd som helst. Platta härdat glas skydd har en...
Ska försöka beskriva känslan när man monterar detta skärmskydd... Livrädd!!! Höll andan under hela monteringen kändes det som. Slutresultatet?...