Separate names with a comma.
Fungerade alldeles lysande. Hur enkelt som helst och tabben fungerar bättre än någonsin. Tack!
Avbokade min på Katshing i går eftermiddag, lade en beställning hos komplett och 16 timmar senare hade jag den i min hand. Är glad!
Suck! Katshing har ändrat till den Prel. leveransdatum: 2011-01-28. Så jag lade en order hos Komplett som jag skulle ha gjort från början. Nu ska...
Bokade min den 7 oktober från Katshing och har fortfarande inte fått någon mer information än snart. Så jävla drygt!
Mail från Katshing. "Hej Det vi har hört från HTC är att den nog troligtvis kommer en leverans under veckan, men kan inte garantera något...
Och jag väntar fortfarande på min från Katshing sedan den 7 oktober :( Det börjar bli jävligt drygt!
Då ber jag om ursäkt. Då är Katshing helt jävla förvirrade. Jag beställde min den 7/10 bra mycket senare än dig mao, men enligt mail från dom som...
Tycker bara att det är lite konstigt att AnadyPandy har fått sin telefon skickad som hade en köplats efter min. Då jag inte hört an Katahing....
Kul trollet! NOT!
Såklart :S
Det verkar ju lovande då jag fick detta mail från dom den 19. "Hej. Ännu har vi inte fått något leverans datum för när nästa leverans kan...
Näe dom verkar mest gömma sig, får ingen information alls. Känns som detta är sista gången jag beställer från kattskit! Jag lade min order...
Katshing verkar köra sitt standard svar. Fick detta mail nyss som fråga på när dom väntar hem den. Hej, Gällande mobilen hoppas vi att den...
Bra Ljud & Bild har lagt ut lagerstatus att den kommer in den 3 Nov....