Separate names with a comma.
Har du fått sett noe på dette?
Jepp, det er vist helt dødt.
Er det blitt helt dødt her på forumet?
Noen som har forsket litt mer på glipp i ladekontakten? er det mulig å lodde? eller er det feil i selve kontakten? Vet ikke om jeg gidder å...
Er det noen som vet om det går an å fikse batteri status på denne. Etter oppdatering er min slk at den viser helt feil batteristatus. Viser stort...
Hei! Jeg har samme problem med HDMI, min sluttet også å fungere, men det var ikke pga siste oppdatering. Jeg har glipp i ladning, og antar at...
ladeproblemer Ingen som har tenkt å gjøre noe med oppdateringen i forhold til Power problemene? Jeg sliter fælt med ladingen på min nå!
Hei! Jeg har masse problemer med lading etter oppdatering til JB, noen andre som har problemer med lading. Den viser ikke riktig ladestatsus %...
Batteri drainage med wifi på. Ingen andre enn meg som har problem med batteri. Når jeg bruker wifi så varer batteriet mindre enn 1 time.
Er en del som har bestillt denne fra Ebay...
Jag har prøvd 132 dpi, fikk problemer med at "home" applikasjonen ikke starter. Så jeg anbefaler ikke det. 120 dpi fungerer, det er std.
Du får den for 790,- norske dollars på www.netonnet.no ;-)
Jeg seeder også igjen.
Jeg finner ingen innstillinger på wifi. Kun on/off og security. Er det noe spesielt som må til for å finne settings på slikt?
Batteri drainage Nytt problem! Vet ikke om det har med oppdateringen eller ikke. Når wifi er på bruker plattan veldig mye batteri. Har...
Jag seeder, fortsatt stuck?
Hei! Du kan endre DPI med følgende program fra Google Play LCD Density Modder Men carefully carefully, så du inte brickar din platta....
Hei! Jeg har lagt ut en Torrent med filen, slik at andre også kan laste den ned. http://thepiratebay.se/torrent/7544744...
Vet ikke hvorfor man får crc fel, jeg har forsøkt 5-6 ganger, men tilfeldighvis i går fungerte den, har du en ftp eller noe kan jeg laste opp...
Jeg vil si, for liten skjerm til surfing. Funker veldig bra til spill og video, feks istedetfor bildvd. Jeg har kjøpt til min 3 åring for å...
Takker! Føles trygt å ha deg her på forumet ;-) Satte tilbake til 160 Foreløpig føles det som den beste størrelsen. Fant også tråder om...
Hei! Hei lastet ned LCD Density Modder" Forsøkte med 132 DPI som en hadde nevnt her i tråden, men da fikk jeg problemer. "homescreen"...
Fikk lastet ned og oppdatert med siste firmware nå. Men hva er poenget med den siste oppdateringen. 1. Chrome fungerer fortsatt ikke. får ikke...
Har også bestillt fra østen, vi får håpe den passer og at det ikke tar altfor lang tid å få den. Fant også en 2.5 mm ladekabel med USB, som jeg...
Denne da?...
Jamfør http://www.netonnet.se/art/dator/surfplattor/android/dmtech-tablet725h7/174799.5323/ så er målene på surfplattan Mått mm (BxHxD) 154 x 203...
Kanskje denne kan passe. Ikke så langt fra målene på Dmtech tablet'en...
Vil det fungere om man får tak i en kontakt som passer til ladepluggen på Dmtech'en , og lodde den på en USB kabel. Så bruke "standard" usb bil...
ladekabel Hei! Noen som vet hvorfor det ikke er slik at den lader gjennom usb sladden. Finnes det usb lader til denne? og evt hvor man får...