Separate names with a comma.
Skulle kunna lägga ner lite tid på detta efter jag lagat mat och duschat. Men för att underlätta det hela kommer en huvudfråga! Hur mycket kan du...
/happy :D Väntat i 3 år nu, bara 2 ½ månad kvar!
http://open.spotify.com/track/6hNA4yDJr0hGn0TlnmRVUQ Alesana - Apology Riktigt skön låt :D
Klassiska och bra men de old spice med den nya är ju literally old spice on crack :D Så jävla roliga.
<iframe width="640" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/5Ziwz5Ltn-w" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> <iframe width="640"...
Okey då är det ju helt okey ^^ Trodde den låg på 50 i idle nämligen ._.
svenskalektionerna* lold.. Inte bra att sitta framför datorn sen man vaknade.. Är ju som en zombie i hjärnan ._.
Jadu, vad ska man säga. Bristande uppmärksamhet på Svenska lektionerna antar jag ._.
Vad hamnar den på när du pressar den då?
Inte alls najs för att jag antar att du inte setat och lirat något som kräver cpu i en timme eller två? Utan bara surfat etc? Och den är väl...
Träffat dem irl :D Sköna gubbar ^^
I dont want to live on this planet anymore :(
Jaså? Där ser man. Första person jag "pratat" med som faktiskt gillat den, och inte tyckt det var den sämsta filmen ur hela 2011. ._.
Haha will do ^^ Klassisk bild, en vi alla förhoppningsvis kan relatera till :D:D
Haha typ. Nejdå, alla är bra polare så blir att knappa på telefonen om nu väl något sånt hände ^^ eller.
Blir en lugn kväll, tjejpolaren fyller 21 så jag och 7 b-rudar ska.. wait for it.. spela sällskapsspel :D Inte varje helg man gör det! Kommer bli...
25k när jag signade den för 1 vecka sedan, 1.5mille just nu. Gör internet en tjänst och signa denna ACTA petition....
Soft med glasögon imo. Ger en den där lilla nördiga looken man förtjänat ^^ N chicks dig that shit, believe me.
A Very Harold & Kumar 3D Christmas Haha över förväntan, älskar komedin rullen har att erbjuda. Älskat de 2 tidigare så denna var ett givet...
Pancakes are fucking gaaaaaay
Hade det så jag med, men du lär säga till. Det gjorde jag, fast sen igen var jag 2 år äldre så de lyssnade på mig och knep käft för annars.. :D...
Diskat, tvättat, lagat mat och betalat räkningar. Nu fattas bara frugan så är man all set. :D edit; glömde fan att man hunnit med att städa...
Nej kan tänka mig att den inte faller alla i smaken. Jag började kolla på den under en väldigt lugn tid i mitt liv, därför jag älskar den. För...
Vet inte om jag är kär i henne, eller ovissheten vem hon egentligen är. /PoetTaz, over n out.
Från filmen moneyball, väldigt bra MEN NOTERA ATT SLUTET PÅ DETTA KLIPP SPOILAR HELA FILMEN. Meningen att endast posta låten ^^ <iframe...
Moneyball Sjukt bra verklighetsbaserad baseballrulle med Brat Pitt i huvudrollen. Liknar de flesta verklighetsbaserade sportfilmerna under åren...
Den ligger i min Top 5 film genom tiderna. Det är på grund av honom jag dricker white russian på krogen :D Harry Potter och Dödsrelikerna: Del 1...
Känslan av att vakna upp klockan 1 dagen efter i min jävla soffa med kläderna på :S Och sedan inser att man har en helt nybäddad säng liggandes...
Nja, men den jubelidioten som kom på känslor borde ha ett nackskott i pannan..
mmmhm pizza.
Livet kanske är viktigare ^^
so yeah hey I heard you were a wild one
Säg att du lirat trail innan? Fann spelet väldigt dåligt gjort. Men blev ju inte endgame direkt. Fast bror blev det och då slutade han för det...
Tyckte den blev lam efter några avsnitt så la av.
varit bannade i en vecka på Lördag, och ja då får de komma tillbaka. 100000 inlägg om detta, bara att trycka dig tillbaka i sandlådan
Nej blir fan en pizza och de 2 sista harry potter filmerna, inte sett dem än :)
Helt rätt imo, önska all media skulle göra så.
Kunde fan inte hitta ett skit angående datorn :S Men bara att köra för om det nu inte skulle gå, vilket jag anser är omöjligt, så är det bara att...
Ska kolla upp det, tack.