Separate names with a comma.
Ja exakt! Men jag sa det bara för sakens skulle inte för att jag ser det som ett problem.
Om du har en HOX så är det onödigt att fundera på denna skulle jag tro, speciellt om du är nöjd. Men jag skulle nog säga att LG har med 4X...
displayn sitter relativt långt ifrån skärmytan vilket jag anmärkte på i affären, nu såg jag att GSMarena hade noterat det också.
Ska också få min denna vecka :)
GSMarena har lagt upp sin recension på 4X nu också. http://www.gsmarena.com/lg_optimus_4x_hd_p880_review-review-780.php
Undra om Swedroid ska göra en recension eller inte på 4X? Liksom det är ganska många som frågat i kommentarfälten och de kan väl svara iaf så man vet.
Skärmen är helt klart sämre på Xperia S, visst den har lite högra DPI men annars är färger och betraktningsvinklar märkbart sämre och tunnare än...
LG 4X VS Galaxy S3 :) [IMG] [IMG] [IMG]
Och jag vänta på en LG 4X istället, tröttnade också...
Xperias S kamera är bra i bra ljus när det blir lite sämre blir den otrligt seg och suddig. Sålde nämligen iväg min *Xperia S till en kompis som...
Blev ett impuls köp av en Vit LG. :) Hoppas den hinner komma imorgon.
Den vita är otroligt snygg, tror jag. Svarta är också snygg fast.... Vad tycker ni? Väntar på GSMarena och Swedroid, tycker det är lite små...
Jag kollade inte så mkt på HOX när jag var där bara typ 10 sec så jag kan inte yttra mig om den har bättre skärm inget jag anmärkte på iaf, 4X har...
Var inne på Elgiganten och testade den och känns som en riktigt jävla lyckad produkt från LG. Testade kameran också och den är laggfri, riktigt...
Kamera-lagg = minimal tid att ta fotot och så kan man ta kort väldigt snabbt efter varandra. Funktionen finns bland annat i HOX.
Hur är digitizsern och har den "lagg fri" kamera tagning?
En S4 i Arco så skulle den vara intressant, nu har den ju en S3 vilket inte intresserar mig så värst.
Känner samma sak. Dock är jag lite fundersam mot Tegra 3 som SoC, skulle heller se Snapdragon S4 faktiskt. Sen undrar jag lite när LG LTE 2 kommer...
LTE2 är en nyare modell med nyare grenerationens Snapdragon S4 SoC, denna har S3 SoC som tex Xperia S har. LG P936 Optimus True HD LTE...
Motorola är inte särkilt bra på den delen heller...
Måste säga att den ser läcker ut på CDON bilder.
Samma här. Träligt....
Tycker LG P936 Optimus True HD LTE är en mycket intressant modell som inte har fått mycket uppmärksammhet här. Den börjarde säljas av ganska...
Varför får ni så detaljerad info om vad de gjort? Där jag kollar står det inget vad de gjort. Var kollar du?
Anovo har skickat iväg mobilen till mig igen, redan. 26 April till till 8 maj de har säkert inte bytt något eller? :(
1 dag kvar på auktionen! Passa på!! :) http://www.tradera.com/speldator-i5-2500k-8gb-ram-hd6950-2gb-auktion_120202_155317283
Självfallet kapten! :)
What? Lämnade du in den innan 14dagars regeln? Endast gulskärm på din? För det verkar som jag bara kan få min "lagad"
Är det Anovo också? Ser inte så informerande ut vad de egentligen gör på denna tid...
Utseendet + hårdvaran är näst intill perfekt :) Hoppas på bra support på mjukvarudelen från LG så kan det bli sjukt bra. När kan den tänkas...
Min är inne på Anovo för gul skärm. "Vi väntar på leverans av beställd reservdel" Hur lång tid tar det tror ni?
Jo jag skulle säkert tjäna mer på det. Men tyvärr tar jag den enklare vägen denna gång, att sälja allt i ett. ;)
Nej det är jag inte, nu blir det för så mycket som budläggarna lägger ...!
Ska inte CDON köra en 500kr rabatt som de gjorde på Xperia S? :)
Jag hade 4400kr som "KÖP NU" men den möjligheten försvann när någon lägger över 500kr.
Mycket fin Speldator till salu! Kolla in min tradera. :) http://www.tradera.com/speldator-i5-2500k-8gb-ram-hd6950-2gb-auktion_120202_155317283
Jo, tycker också den har snygg design. Vill dock inte ha Tegra 3. Men det sägs att LG ska lansera en ny top modell med Snapdragon S4 i maj. :)...
Jag är ganska säker på att Motorla inte kommer stå för fuktskador. Panasonic Eluga - ska klarar vatten på 1,5 meters djup och den har ju...
Jag väntar på att lämna in min, då jag vill så vad som händer om de kanske ersätter med en ej "defekt" skärm o framtiden. Jag tror Sony visste...
Är det ett problem? Visst, det finns väl där för att det är snyggt men att det skulle ha någon nackdel tror jag inte. Om du håller telefonen...