Separate names with a comma.
Eftersom mångas favorit AOKP rom blev nerlagd /Hydr0g3nic hetten den väl?) Måste jag tipsa om denna rom. För mig funkar den väldigt bra,...
Den kan sprängas!
Saker som ej funkar för mig: 1. 2g/3g toggle i notificationbar 2. Byta låt genom att hålla in volymknapparna Någon som vet hur man kan lösa det?
Yes, han väntade på Jkay, därför det tog tid.
Riktigt najs! Inget att klaga på ännu.
Inte släppt ännu, mitten av juni snackas det om tidigast.
I Hydra H2O, hur gör jag så att mottagningsstaplarna blir blå när jag har mottagning?
Jag har frusit fb appen och kör bara fb i webbläsaren nu, återkommer Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Det där är märkligt, min har också börjat göra det nu, måste vara något nytt i cm? Ser att din Facebook är väldigt högt upp, det är min med. Ska...
Batteritiden framförallt, aldrig haft såhär bra tidigare. Sen tycker jag den är kvickare än slim. Inställningarna tycker jag räcker väl. Sent...
Mycket bättre är den :)
Och du tycker 0% battery drain över natten är rimligt? Du tror det stämmer osv?
#72 ute nu http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1170249 Bl.a AROMA Installer 2.0, och PDroid osv.
Det är mest CM ändringarna sen senast, så inga stora grejer, men den är stabilare, lite kvickare. Jag tycker som sagt den är fantastisk, kört...
http://nfye.eu/rom/i9100/insanity-ii-cm-ics-071.zip #71 finns ute nu!
insanity lätt.
Alla inställningar som finns i CM finns. Men alla apps som man inte måste ha är borttagna, de är dock enkla att installera igen via Nitrality...
Jaha, jag tror det står på alla cm9 roms :) Det stod i alla fall på "riktiga" cm9 i början.
För mig funkar det... Vilka apps funkar inte för dig?
Jag tycker den här är fantastiskt, grym batteritid, snabb som fan. 10/10 Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Saker jag märkt: *2g/3g toggle i notificationbar funkar *highlight när man trycker på något i notificationbar *theme chooser *ännu snabbare än...
Jag har precis flashat den och sitter på jobbet så har inte testat speciellt mycket, det är nog inga nya funktioner. Dock byggde #69 på en nightly...
Changelog #70 [SPOILER]
Ny version ute nu! Mycket nytt.
Läs tråden Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Haha ja jag såg det sen. Pinsamt...
3.6_I9000_Essentials.zip 08-May-2012 12:20 20M 3.6_I9100_Essentials.zip 10-May-2012 20:31 34M Fanns, men jag tar...
Men det finns ju två essentials, en är mycket större? :S
Fattar ej. Vad är Essentials och vilken ska man flasha? :S
Haha fattig man kan vara. 20kr... Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Vad är skillnaden mot insanity ii? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Svårt att säga om det är dumt eller smart att inte släppa ios och Android samtidigt. Visst, det är inte lika inne nu, men har dom tur kan Android...
Seriöst, kommer det inte imorgon blir jag fan grymt besviken.
Fast jo. Om du jämför deep sleep med när du har notifications på så drar den mycket mer.
Fast NoLED drar ju sjukt med batteri.
Insanity ROM! Grym batteritid, otroligt snabb. Kör den med Siyah
Ja. Avd: Snabba frågor snabba svar
Fan va svårt. Egentligen vill jag ju ha s3an.. Men, VARFÖR, varför, VARFÖR ska skärmen vara så jävla stor? Telefonen blir ju nästan lika stor som...
Driv inte, den är otroligt snabb. Har ställt in den på 200-800 MHz och ändå är den så rapp som det går.
Funkar 2g/3g toggle för er? Det funkar när jag gör det i settings, men inte när jag lagt till det i notification bar. Kör sensate med siyah :)